    From: "Chiron" <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Fri, 24 May 2013 09:44:28 +0200

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...ne> napisał w wiadomości
    news:knn4d9$i75$2@node1.news.atman.pl...

    > ale gwałt to jedno z najbardziej okrutnych przestępstw. a obecnie
    > ściganie nie działa. coś trzeba zmienić. pomysł żeby nie trzeba było
    > oskarżenia pokrzywdzonej jest dobry.

    Jednak obecnie jest tak, że wystarczy (i często tak jest), że dziewczyna
    chce się zemścić- chłopak jest ugotowany. Sam znam sytuację, kiedy
    dziewczyna postawiła chłopakowi ukltimatum: albo się z nią ożeni, albo
    powie, że ją zgwałcił. To w tej chwili jest makabra. A jakby coś takiego
    weszło, co proponuje Ziobro- to już chyba wielu młodych chłopców na siłę
    będzie chciało zostać homosiami. Nie wiem, czy się orientujesz: np w Polsce
    wśród góralek raczej jest nie do pomyślenia, żeby oddać się chłopakowi bez
    walki. Ot- taka tradycja. A co z kobietami, które lubią być brane siłą? Ile
    kobiet opowiada, że ten chłopaka ją zgwałcił (a oczywiście oddała mu się
    sama)- bo dla neigo to było tylko jednorazowe- a ona spodziewała się czegoś
    więcej, i albo sieodgrywa, albo po prostu chce "zachować twarz"? No i niech
    jej koleżanka teraz doniesie...Naprawwdę- takie ustawy- wraz z tą o przemocy
    w rodzinie (zakładającą z góry, że instytucja rodziny jest patologiczna)-
    rozwala podstawy egzystowania społeczeństwa. Co w niej dobrego?
    Zobacz, jaką przewage ma teraz kobieta: wystarczy jej donos. Facet może jej
    nawet nie dotknąć- ale sąd i tak nie da mu wiary. Chyba, że będzie miał
    świetnego papugę i niepodważalne alibi. Kolega przed chwilą podał artykuł
    kodeksu, który nie rozróżnia między gwałtem na mężczyźnie a na kobiecie. Ok-
    ale słyszałeś o gwałcie na mężczyźnie? Ja- tak. Jednak pokaż mi policję,
    prokuraturę- która coś takiego będzie ścigać! A Ty chcesz, żeby kobiety-
    najczęściej chwiejne psychicznie istoty- miały jeszcze większą władzę? Taka
    ustawa to milowy krok ku zagładzie społeczeństwa- i tak już gnijącego. Może
    to i dobre? Kto wie- zgnije całkiem- a to, co na tym miejscu urośnie- będzie
    silne i zdrowe?

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron