  • 121. Data: 2013-05-27 17:02:02
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 May 2013 16:32:23 +0200, xantiros napisał(a):

    > za jakieś 1800zł na rękę - stała umowa za 3
    > miechy, praca za biurkiem, ale przekalkulowała ze więcej by straciła niż
    > zyskała.

    No pewno - musiałaby zapłacić opiekunce (lub opłącić przedszkole) tyle, co
    zarabiałaby w tym biurze. Więc woli kraść. Taka gmina, cóż :-/
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 122. Data: 2013-05-27 17:18:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-27 16:32, Użytkownik xantiros napisał:

    > Nie wiem, jakie ma motywacje ale pracować to jej się nie chce, swego
    > czasu dostała fajną posadę, za jakieś 1800zł na rękę - stała umowa za 3
    > miechy, praca za biurkiem, ale przekalkulowała ze więcej by straciła niż
    > zyskała.

    Nie ma fajnej pracy za tysiąc osiemset. Poniżej 2tyś to zarabiają
    absolwenci, ludzie bez wykształcenia (też nie wszyscy) i cała
    masa nieudaczników życiowych.
    600 zł miesięcznie to jest nic, wydaje więcej na stałe opłaty
    za mieszkanie, garaż, prąd, gaz, kablówkę, internet i telefony.
    A mieszkanie i garaż nie wynajmuje bo mam własne. Żona która ci
    tych bajek naopowiadała jest po prostu zazdrosna o młodszą
    i ładniejszą koleżankę więc wymyśla głupoty i krytykuje.

    Pozdrawiam

  • 123. Data: 2013-05-27 23:17:03
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-27 17:18, RadoslawF pisze:

    > Nie ma fajnej pracy za tysiąc osiemset. Poniżej 2tyś to zarabiają
    > absolwenci, ludzie bez wykształcenia (też nie wszyscy) i cała
    > masa nieudaczników życiowych.

    ty o PL piszesz ?

    > 600 zł miesięcznie to jest nic, wydaje więcej na stałe opłaty
    > za mieszkanie, garaż, prąd, gaz, kablówkę, internet i telefony.
    > A mieszkanie i garaż nie wynajmuje bo mam własne.

    Które to ci zafundowali rodzice i strugasz bohatera teraz.

    > Żona która ci
    > tych bajek naopowiadała jest po prostu zazdrosna o młodszą
    > i ładniejszą koleżankę więc wymyśla głupoty i krytykuje.

    o, następny z szklaną kulą co wszystko wie o wszystkich

  • 124. Data: 2013-05-27 23:20:39
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-27 17:02, Ikselka pisze:

    > No pewno - musiałaby zapłacić opiekunce (lub opłącić przedszkole) tyle, co
    > zarabiałaby w tym biurze. Więc woli kraść. Taka gmina, cóż :-/

    Łatwo oskarżasz, korzystanie jak się da z swoich praw nie jest jeszcze
    kradzieżą.

  • 125. Data: 2013-05-28 00:27:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 May 2013 23:20:39 +0200, xantiros napisał(a):

    > Łatwo oskarżasz, korzystanie jak się da z swoich praw nie jest jeszcze
    > kradzieżą.

    Owszem, ale żeby nabyć praw, trzeba też wykonywać obowiązki. A ta pani
    nigdy nie płaciła na to, aby korzystać.

  • 126. Data: 2013-05-28 08:14:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-27 23:17, Użytkownik xantiros napisał:

    > ty o PL piszesz ?

    Tak.
    Powiem więcej, ja pisze o tej biedniejszej części wschodniej.

    > Które to ci zafundowali rodzice i strugasz bohatera teraz.

    Mylisz się, zarobiłem na to przez prawie trzydzieści lat
    aktywności zawodowej. Oczywiście zarabiałem troszkę więcej
    niż tysiąc osiemset na miesiąc.

    > o, następny z szklaną kulą co wszystko wie o wszystkich

    Biorąc pod uwagę brednie i kłamstwa jakie wypisałeś na temat
    świadczeń z mopsu i podobnych to powinieneś przeprosić
    wszystkich za wprowadzanie w błąd i milczeć a nie udawać
    że masz szklana kulę i wiesz jak dorobiłem się mieszkania
    czy samochodu. Nie każdy w sieci jest takim biednym i
    zakompleksionym dzieciakiem jak ty.

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2013-05-28 10:57:36
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 28.05.2013 00:27, Ikselka pisze:

    > Owszem, ale żeby nabyć praw, trzeba też wykonywać obowiązki. A ta pani
    > nigdy nie płaciła na to, aby korzystać.

    zgadza się moralnie jest to naganne,

  • 128. Data: 2013-05-28 11:04:38
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 28.05.2013 08:14, RadoslawF pisze:

    > Tak.
    > Powiem więcej, ja pisze o tej biedniejszej części wschodniej.

    tak, zapewne

    > Mylisz się, zarobiłem na to przez prawie trzydzieści lat
    > aktywności zawodowej. Oczywiście zarabiałem troszkę więcej
    > niż tysiąc osiemset na miesiąc.

    Możesz napisać co chcesz, a czy to jest prawda to inna bajka.

> [...]
    > wszystkich za wprowadzanie w błąd i milczeć a nie udawać
    > że masz szklana kulę i wiesz jak dorobiłem się mieszkania

    żyjesz z mopsu ze wiesz dokładnie co i jak ?
    Ja widziałem decyzje i wszelkiej maści pisma o przyznaniu jakiś tam
    świadczeń tej pani - i gówno szczerze mnie to obchodzi czy wierzysz czy
    nie, to jest twój problem.

    > Nie każdy w sieci jest takim biednym i
    > zakompleksionym dzieciakiem jak ty.

    taki tekst jest najczęściej pisany przez tych co gówno w zyciu osiągneli
    i chcą się dowartościować.

  • 129. Data: 2013-05-28 18:00:58
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 27, 9:33 am, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Dnia 2013-05-27 00:04, U ytkownik Yerine Ictimai napisa :
    >
    > Wlasnie nas przekonales ze dziecko do poprawnego rozwoju potrzebuje
    > obojga rodzicow.

    he he, baardzo "smieszne" i "blyskotliwe"

    > Jestes w stanie nas przekonac ze ojciec zastapi
    > matke skuteczniej niz matka ojca ? Bo jak na razie to fachowcy
    > preferuja wybor matki do wychowania dziecka.

    raczej do HODOWANIA!
    poniewaz to zalezy KIEDY - matka lepiej sie sprawdza dla MALYCH dzieci
    ale w okolicach wieku ADOLESCENCJI juz bardziej pozadanym wydaje sie
    rodzic plci MESKIEJ.
    Po prostu kiedy rodzi sie niezalezny intelekt to wtedy MEZCZYZNA ma
    wiecej do zaproponowania!
    Tak tez uwazaja specjalisci.
    Oczywiscie to kwestia prawidlowosci statystycznych bo w indywidualnych
    przypadkach bywa bardzo roznie (czyli WARIANCJA w tych statystykach ma
    spora wartosc). Jednakze i tak z punktu widzenia dobrostanu
    spoleczenstwa owa statystyka jest NAJWAZNIEJSZA!

    > A sprawiales wrazenie na tyle doroslego ktory nie potrzebuje
    > podcierania nosa przez tatusia.

    A co - Tobie sa obce LUDZKIE uczucia? Jak przyslowiowemu
    prawnikowi? :P

    > Wiec swoje pretensje skieruj
    > do tatusia ktory wyjechal tak daleko i zostawil dziecko
    > bez swojej opieki.

    Jak moge go winic za to, ze wyjechal za ocean podczas kiedy tu zostal
    wyrzucony z domu JAK PIES i nie majac gdzie mieszkac zostal obciazony
    alimentami ROWNYMI jego wynagrodzeniu??? Teraz siedzac w USA MA W
    DUUPIE polskie sady i alimenty ale przysyla upominki pokazujac, ze
    przysyla BO CHCE a nie, ze MUSI! Ja to w pelni rozumiem a Ty nie?

    > Bo chyba nie dosta zakazu kontaktu z
    > toba?

    TAAA... TEORETYCZNIE!!!
    Tak jak juz tu napisano: kobiety to urodzone MISTRZYNIE MANIPULACJI!
    Rzadko bywaja uczciwe, o wiele rzadziej niz mezczyzni...

  • 130. Data: 2013-05-28 18:23:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-28 18:00, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > he he, baardzo "smieszne" i "blyskotliwe"

    Czyli nie zrozumiałeś.

> [...]
    > spora wartosc). Jednakze i tak z punktu widzenia dobrostanu
    > spoleczenstwa owa statystyka jest NAJWAZNIEJSZA!

    I pomimo tego fachowcy dalej uznają że lepiej dla dziecka
    jeśli powierzy się je matce. Zamiast pieprzyć zdaj maturę,
    zrób studia a potem zajmij się udowadnianiem na polu naukowym
    że masz rację.

    > A co - Tobie sa obce LUDZKIE uczucia? Jak przyslowiowemu
    > prawnikowi? :P

    Nie są mi obce, ale nie płaczę jak ty że tatuś założył nową
    rodzinę daleko od pierwszej i nie winię za to matki.

> [...]
    > DUUPIE polskie sady i alimenty ale przysyla upominki pokazujac, ze
    > przysyla BO CHCE a nie, ze MUSI! Ja to w pelni rozumiem a Ty nie?

    "Tatuś" zwiał za granicę uciekając od alimentów. To oczywiście
    wyłączna wina mamusi. :-)

    > TAAA... TEORETYCZNIE!!!
    > Tak jak juz tu napisano: kobiety to urodzone MISTRZYNIE MANIPULACJI!
    > Rzadko bywaja uczciwe, o wiele rzadziej niz mezczyzni...

    Sam to napisałeś i liczysz że nikt nie zauważy że powołujesz się
    na własne brednie.