  • 131. Data: 2013-05-28 18:30:04
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-28 11:04, Użytkownik xantiros napisał:

    > Możesz napisać co chcesz, a czy to jest prawda to inna bajka.

    Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

    > żyjesz z mopsu ze wiesz dokładnie co i jak ?
    > Ja widziałem decyzje i wszelkiej maści pisma o przyznaniu jakiś tam
    > świadczeń tej pani - i gówno szczerze mnie to obchodzi czy wierzysz czy
    > nie, to jest twój problem.

    To dlaczego kłamałeś o wielkości tych "świadczeń" ?
    My nie negujemy ich istnienia, my podważamy opisywaną przez
    ciebie ich wysokość.

    > taki tekst jest najczęściej pisany przez tych co gówno w zyciu osiągneli
    > i chcą się dowartościować.

    Fakt wiele nie mam, nie dorobiłem się sporej willi czy pałacyku.
    Ale mam własne mieszkanie, garaż, samochód i nie zazdroszczę
    komuś kto żyje z zasiłków i alimentów. No ale ja potrafię zarobić
    więcej niż te zasiłki czy te tysiąc osiemset z których rezygnacja
    tak cię oburzyła że musiałeś o tym wspomnieć na grupie.

    Pozdrawiam

  • 132. Data: 2013-05-28 19:02:51
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 28, 6:23 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > I pomimo tego fachowcy dalej uznaja ze lepiej dla dziecka
    > jesli powierzy sie je matce.

    Ta, zalezy w ktorym periodyku to przeczytasz. To co podajesz to chyba
    z jakiegos Cosmopolitan czy innego pisma dla INTELEKTUALISTEK!

    > Zamiast pieprzyc zdaj mature,
    > zrob studia a potem zajmij sie udowadnianiem na polu naukowym
    > ze masz racje.

    Juz wystarczy, ze PANI MAMUSIA na tym polu cos tam udowadnia. Tylko
    dlatego, ze patrze na to na codzien to dobrze wiem ile to "warte"...

    Tak przy okazji... najciekawsze to to, ze przynajmniej POLOWE tej
    roboty naukowej to robia PRZYDUPASY zeby sie popisac czy cos tam
    innego pozyskac/udowodnic...
    Super ciekawie sie robi jak jakis "OFFICE" nagle odmowi posluszenstwa
    wieczorowa pora kiedy trzeba cos opracowac "na wczoraj" i PANI
    NAUKOWIEC musi obdzwaniac polowe osiedla zeby syn psiapsiolki pomogl
    poustawiac OPCJE, albo to ze nie wie ze pendrive trzeba najpierw
    odmontowac - a potem TRAGEDIA, ze PREZENTACJA na prezentacji GDZIES
    ZNIKNELA!!! (i najadla sie wstydu)
    Summa summarum, kobiety czesto robia kariery naukowe i nie tylko bo
    mezczyzni im daja TURBO-doladowanie! Jakby tak rzeczywiscie musialy
    liczyc tylko i wylacznie UCZCIWIE na SWOJE INTELEKTY to... marnie to
    widze...

    > Nie sa mi obce, ale nie placze jak ty ze tatu zalozyl nowa
    > rodzine daleko od pierwszej i nie winie za to matki.

    Skad wiesz ze zalozyl? Ten o ktorym ja pisze to NIE zalozyl... i co
    wiecej wielokrotnie proponowal reunion pokazujac tym dobra wole - ale
    psiapsiolki "LEPIEJ" doradzily :(

    > "Tatus" zwial za granic uciekajac od alimentow. To oczywiscie
    > wylaczna wina mamusi.  :-)

    ZEBYS WIEDZIAL! a KOGO niby wina??
    i DOBRZE ZROBIL!
    JA CHYBA WIEM CO PISZE to miala byc NIBY dla mnie ta KASA!!!
    Otoz pwiem ci cos: ZADNA KASA nie jest warta tego aby NISZCZYC OJCA
    dziecka "dla ktorego" niby te alimenty!!
    Potem to dziecko nie chce widziec czlowieka skopanego przez prawnikow/
    komornikow i UPOKORZONEGO ale chce widziec PRZYWODCE PEWNEGO SIEBIE!

  • 133. Data: 2013-05-28 19:35:39
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 27, 2:08 pm, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    > Jak chodzi no to trudno.

    :))
    i tak wlasnie Wy - obaj adwersarze - pokazujecie absurdalnosc tej
    wojny plci.
    Obie plcie wyksztalcily swe odmienne i specyficzne dla siebie cechy w
    toku milionow lat ewolucji, sa np. roznice anatomiczne mozgow, sa
    rozne!
    Jednak najwazniejsze, ze te roznice powstaly po to aby sie NAWZAJEM
    UZUPELNIAC, aby mezczyzna i kobieta stanowily PERFEKCYJNIE
    WSPOLGRAJACY tandem!
    Taki PODZIAL ROL - zaprogramowany przez nature...

    Tymczasem jakies CHORE SILY probuja pozyskac owe roznice jako
    IDEOLOGICZNA podstawe do WOJNY!

    To troche sie kojarzy z filmami/serialami typu "V-goscie" czyli takimi
    w ktorych Kosmici interesuja sie przejeciem naszej planety Ziemi i NIE
    zaczynaja takiej naiwnej inwazji jak w "Wojnie Swiatow" czy
    "Independence Day", ze strzelaja tam jakimis promieniami, bombami czy
    czyms tam....
    O NIE!
    Prowadza zamiast tego cicha WYRAFINOWANA MANIPULACJE aby obrocic LUDZI
    przeciw ludziom, i zeby CYWILIZACJA i spoleczenstwa ZDEGENEROWALY
    SAME!
    Oni wtedy malutkim kosztem przejma wszystkie zasoby "Blektnej Planety"
    a ludzie odurzeni amokiem wzajemnych nienawisci nawet tego nie zauwaza
    kiedy przedmiot zacieklych wzajemnych sporow straci wnet kompletnie na
    jakimkolwiek znaczeniu, niestety...

  • 134. Data: 2013-05-28 20:20:49
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 28.05.2013 19:35, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > a ludzie odurzeni amokiem wzajemnych nienawisci nawet tego nie zauwaza
    > kiedy przedmiot zacieklych wzajemnych sporow straci wnet kompletnie na

    malarze holenderscy malowali ludzi starych i pokurczonych

    --
    Paweł

  • 135. Data: 2013-05-28 20:58:25
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 28 maja 2013 (19:35:39) napisano:
    /ciach/

    Mniej WIELKICH LITER! I nie stosuj tyle WYKRZYKNIKÓW! To się strasznie
    ciężko CZYTA!

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 136. Data: 2013-05-28 21:07:54
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-05-24 10:44, Paweł pisze:
> [...]

    W naszej cywilizacji rodzina jest patologiczna, gdyż jest oparta
    (nieświadomie) na fałszu, obłudzie i kobiecej manipulacji seksem.
    Zamiast współpracy między kobietą i mężczyzną mamy walkę o dominację, z
    której zwycięsko dzięki manipulowaniu seksem wychodzi ZAWSZE kobieta. To
    ona dominuje emocjonalnie w każdej rodzinie oraz w zbiorowości zwanej
    społeczeństwem, które jest matriarchalne. Od pramatki Ewy kobiety
    działają w taki sam, bardzo skuteczny sposób, w celu ujarzmienia
    mężczyzny, Ale gdy już go ujarzmią wtedy są z tego niezadowolone i
    zmieniają obiekt swoich westchnień.

    > serio pytasz? podstawy egzystowanie społeczeństwa to poczucie
    > bezpieczeństwa jego członków

    Członków czy tylko i wyłącznie członkiń ? Bo w naszym społeczeństwie
    bezpiecznie czuja sie wyłącznie kobiety - one zawsze znajdą sposób na
    przetrwanie, jak nie z tym to z innym facetem, byle miał w kieszeniach
    dużo pieniędzy. Z tym, który ma dużo pieniędzy to i do łóżka przyjemniej
    sie wchodzi. Wszak jego pieniądze zapewnią jej bezpieczeństwo. I nie
    zmieniło tego nawet podjęcie pracy przez kobiety stwarzające jej zręby
    niezależności ekonomicznej od mężczyzny. Mimo tego nadal handluje vaginą.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 137. Data: 2013-05-28 21:15:48
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-28 18:30, RadoslawF pisze:

    > Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

    Jak kłamstwo jest twoim drugim imieniem to nie dziwię się ze sądzisz
    wszystkich po sobie.

    I trzeba być ignorantem pisząc komuś "nie prawda" - i zaraz pisać ze
    kogoś się przyłapało na kłamstwie - równie tobie można zarzucić kłamanie
    w każdym zdaniu i napisać ze cię się przyłapało.

    > To dlaczego kłamałeś o wielkości tych "świadczeń" ?
    > My nie negujemy ich istnienia, my podważamy opisywaną przez
    > ciebie ich wysokość.

    Co miałem punkt po punkcie wypisywać ile czego dostaje ? 50% gaz/prąd +
    całe przedszkole + tyle ile wynosi czynsz (suma wszelkiego rodzaju paści).

    > Fakt wiele nie mam, nie dorobiłem się sporej willi czy pałacyku.
    > Ale mam własne mieszkanie, garaż, samochód

    I złapałem cię na kłamstwie, prawda ? Znowu kłamiesz.

> [...]
    > więcej niż te zasiłki czy te tysiąc osiemset z których rezygnacja
    > tak cię oburzyła że musiałeś o tym wspomnieć na grupie.

    Oburzyła mnie ? Chłopie ty naprawdę masz problem, jak nie rozróżniasz
    odpowiedzi na post p.Wojtka od oburzenia.

  • 138. Data: 2013-05-28 21:24:54
    Od: xantiros <x...@y...com>

    > Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

    i aby nie było, masz i nie rób pajaca z siebie więcej

    http://mops.elblag.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=91&Itemid=66

    "Wysokość dodatku mieszkaniowego stanowi różnicę między wydatkami za
    lokal przypadającymi na normatywną powierzchnię użytkową zajmowanego
    lokalu mieszkalnego, a kwotą stanowiącą wydatki poniesione przez osobę
    otrzymującą dodatek.

    Wysokość dodatku mieszkaniowego, łącznie z ryczałtem nie może
    przekraczać 70% wydatków przypadających na normatywną powierzchnię
    zajmowanego lokalu mieszkalnego lub 70% faktycznych wydatków ponoszonych
    za lokal, jeżeli powierzchnia tego lokalu jest mniejsza lub równa
    normatywnej powierzchni"

    jak byś nie zauważył lub problem z czytanie to 70% całych wydatków na
    mieszkanie + inne paści jakie dostaje (koszty stałe utrzymania zerowe)
    Ale od kłamców to łatwo wyzywać - typowy Polak.

  • 139. Data: 2013-05-28 21:48:50
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    > On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:
    >
    > [...]

    > Tia. To ile wg Ciebie te alimenty wynoszą?

    Pozwolisz, że odpowiem Ci z własnejgo doswiadczenia. Od 1995 roku płaciłem
    po 600 zł miesięcznie na każde dziecko, czyli stawkę maksymalna z Funduszu
    Alimentacyjnego. Ponieważ mam troje dzieci więc płaciłem miesięcznie po 1800
    zł. A ile płaca inni nie wiem, ale wiem, że sądy rodzinne i organizacje
    okołosadowe doradzające sądom w sprawach rodzinnych, zdominowane w Polsce
    przez kobiety, dokładają facetom dopieca ile się da.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 140. Data: 2013-05-28 23:10:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-28 19:02, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > Ta, zalezy w ktorym periodyku to przeczytasz. To co podajesz to chyba
    > z jakiegos Cosmopolitan czy innego pisma dla INTELEKTUALISTEK!

    Z sentencji wyroków.

> [...]
    > mezczyzni im daja TURBO-doladowanie! Jakby tak rzeczywiscie musialy
    > liczyc tylko i wylacznie UCZCIWIE na SWOJE INTELEKTY to... marnie to

    To nie znaczy że kobieta będzie gorsza w samotnym wychowywaniu
    dziecka od mężczyzny. Świadczy natomiast że poza własnymi
    uprzedzeniami i frazesami nie masz argumentów na poparcie
    swojej tezy.

    > Skad wiesz ze zalozyl? Ten o ktorym ja pisze to NIE zalozyl... i co
    > wiecej wielokrotnie proponowal reunion pokazujac tym dobra wole - ale
    > psiapsiolki "LEPIEJ" doradzily :(

    To co przeczytałem o twoim świadczy że założył. A może coś
    źle zrozumiałem ?

> [...]
    > Potem to dziecko nie chce widziec czlowieka skopanego przez prawnikow/
    > komornikow i UPOKORZONEGO ale chce widziec PRZYWODCE PEWNEGO SIEBIE!

    Naprawdę nie widzisz śmieszności tego co wypisujesz ?