  • 111. Data: 2013-05-27 13:39:27
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 27.05.2013 13:31, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Powiewa mi skąd ma inne pieniądze. Tematem było "życie" za alimenty i wyrachowanie
    > w tym kierunku. "biedowanie", "mopsy", czy kasa od innych facetów się w temat
    > ewidentnie nie wpasowują.

    Za alimenty mało kto tylko żyje, jak chcesz mieć rację to ją masz - za
    same alimenty nikt nit wyżyje - ale życie pisze lepsze scenariusze niż
    ci się wydaje, ja podałem tylko jeden z takich scenariuszy.

    > I jestem w stanie sobie wyobrazić, że dziecko te 600 zł "zjada". Ubrać też się
    > trzeba. Jak chodzi Ci o to, że dzięki dziecku ma prawo do świadczeń od państwa,
    > to pewnie masz rację, ALE nie jest to "życie jak pączek", tylko wegetacja.

    Nie wegetacja, tylko pewien sposób na "zarabianie", tak jak złodziej
    żyje z kradzieży - która to kradzież jest jego formą zarabiania.

  • 112. Data: 2013-05-27 14:08:30
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.05.2013 10:08, Paweł pisze:
    /..../
    > wydaje się że zgłębiłeś temat. to może tak dla ustalenia faktów, ile
    > jest takich fałszywych zgłoszeń? 1 na każdy prawdziwy gwałt?

    Ile jest to jest ale ile będzie to będzie.
    I zdefiniuj gwałt.

    2? ile
    > wyroków skazujących zapadło w takich sprawach? ile razy ofiara gwałtu
    > odstępowała od oskarżenia, bo ją gwałciciel do tego skłonił, albo bała
    > się reakcji otoczenia (np tego że pani profesor, posłanka na Sejm RP
    > nazwie ją szmatą i kurwą, która chodzi bez majtek i się potem dziwi)?

    Jak chodzi no to trudno.

  • 113. Data: 2013-05-27 14:39:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-27 13:39, Użytkownik xantiros napisał:

    > Za alimenty mało kto tylko żyje, jak chcesz mieć rację to ją masz - za
    > same alimenty nikt nit wyżyje - ale życie pisze lepsze scenariusze niż
    > ci się wydaje, ja podałem tylko jeden z takich scenariuszy.

    Ty podałeś scenariusz nie prawdziwy.
    Wymienione przez ciebie dodatki mieszkaniowe, żywieniowe czy
    inne po pierwsze nie pokrywają całości opłat, po drugie nie
    trwają wiecznie, są ograniczone do okresu 3 czasami 6 miesięcy.

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2013-05-27 15:38:07
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 27.05.2013 14:39, RadoslawF pisze:

    > Ty podałeś scenariusz nie prawdziwy.

    Bo ty tak twierdzisz ?

    > Wymienione przez ciebie dodatki mieszkaniowe, żywieniowe czy
    > inne po pierwsze nie pokrywają całości opłat,

    a tego to nie napisałem ze całości

    > po drugie nie
    > trwają wiecznie, są ograniczone do okresu 3 czasami 6 miesięcy.

    Widziałem decyzję MOPS-u na własne oczy, też nie wierzyłem. Faktem jest
    ze musi składać wnioski po kilka razy w roku.

  • 115. Data: 2013-05-27 15:55:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:

    [...]

> [...]

    [...]

    > a tego to nie napisałem ze całości

    Podkreślone.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 116. Data: 2013-05-27 16:06:48
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 27.05.2013 15:55, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Podkreślone.

    oki, zwracam honor, powiem jak politycy "użyłem skrótu myślowego",
    trudno wszelkiego rodzaju "zasiłki" jakie wytargała z mops-u pamietać i
    je wymienić.

  • 117. Data: 2013-05-27 16:16:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-05-27, xantiros <x...@y...com> wrote:

    [...]

    > oki, zwracam honor, powiem jak politycy "użyłem skrótu myślowego",
    > trudno wszelkiego rodzaju "zasiłki" jakie wytargała z mops-u pamietać i
    > je wymienić.

    Tylko nadal podtrzymuję, że to:

    - kupę czasu to zżera (może nie cały etat, ale sporo się musi nachodzić)
    - wegetacja raczej niż życie typu "zabawa, zabawa, zabawa"

    Jak chce takiego życia, to jej prawo, ale niespecjalnie widzę tu wyrachowanie.
    Raczej nieumiejętność poradzenia sobie z życiem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 118. Data: 2013-05-27 16:32:23
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 27.05.2013 16:16, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    >
    > Jak chce takiego życia, to jej prawo, ale niespecjalnie widzę tu wyrachowanie.
    > Raczej nieumiejętność poradzenia sobie z życiem.

    Nie wiem, jakie ma motywacje ale pracować to jej się nie chce, swego
    czasu dostała fajną posadę, za jakieś 1800zł na rękę - stała umowa za 3
    miechy, praca za biurkiem, ale przekalkulowała ze więcej by straciła niż
    zyskała.

  • 119. Data: 2013-05-27 16:50:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 May 2013 13:31:43 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jak chodzi Ci o to, że dzięki dziecku ma prawo do świadczeń od państwa,
    > to pewnie masz rację,

    Jednakże pobieranie świadczeń na dziecko od państwa przy równoczesnym
    otrzymywaniu pieniędzy od partnera jest bezprawne.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 120. Data: 2013-05-27 16:53:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 May 2013 13:39:27 +0200, xantiros napisał(a):

    > Nie wegetacja, tylko pewien sposób na "zarabianie", tak jak złodziej
    > żyje z kradzieży - która to kradzież jest jego formą zarabiania.

    I tutaj słusznie nazwałeś proceder jaki uprawia ta pani.