  • 191. Data: 2018-04-01 01:43:32
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Może. Nie znam się. Ale to i tak nie powod do uznawania, że dziecko ma
    > dwóch ojców.

    Może źle napisałam, bo nie wiadomo który to ojciec, ale sędzia dowaliła
    alimenty od obydwóch.Nie wymyślilam tego sobie, Czytalam o tym parę lat
    temu.

    --
    animka

  • 192. Data: 2018-04-01 04:36:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Toteż teraz AB0 używa się w medycynie (podawanie krwi),a DNA w
    > kryminalistyce. O tych NM już zapomniano. Ale przed DNA było.

    Tak częściowo apropos, wcześniej już czytałem o podobnym przypadku, ale
    teraz Rzepa ostatnio pisała. W Chinach złapali seryjnego mordercę, bo
    jego wuj wpadł w jakiejś innej sprawie.

    --
    Marcin

  • 193. Data: 2018-04-01 15:19:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2018 21:20:28 +0200, Animka napisał(a):

    > Podobno DNA dziecka można zbadać dopiero jak dziecko ma 3 lata.

    A to niby dlaczego? Włóż to między bajki. Do pobrania próbki wystarczy
    kłębek waty na patyku czy włos z cebuklą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 194. Data: 2018-04-01 15:49:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A to niby dlaczego? Włóż to między bajki. Do pobrania próbki wystarczy
    > kłębek waty na patyku czy włos z cebuklą.

    No ba, już zarodek/płód, a nawet zygota ma DNA dorosłego osobnika i
    można badać.

    Nie ma co czytać Animki, ja od dawna pomijam jej posty, i tak już
    wystarczająco dużo czasu marnując na czytanie odpowiedzi na jej posty :)

    --
    Liwiusz

  • 195. Data: 2018-04-01 16:28:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Apr 2018 15:49:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No ba, już zarodek/płód, a nawet zygota ma DNA dorosłego osobnika i
    > można badać.

    Ale pobranie materialu z zarodka moze byc problematyczne.

    > Nie ma co czytać Animki, ja od dawna pomijam jej posty, i tak już
    > wystarczająco dużo czasu marnując na czytanie odpowiedzi na jej posty :)

    Z tymi 3 latami przesadzila, ale wyrwij niemowlakowi wlos z cebulka
    :-)

    J.

  • 196. Data: 2018-04-01 18:01:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-01 o 16:28, J.F. pisze:

    > Ale pobranie materialu z zarodka moze byc problematyczne.

    I dlatego od dziecka można pobierać dopiero po ukończeniu 3. roku życia?
    Nie gubisz się trochę w dyskusji?

    > Z tymi 3 latami przesadzila, ale wyrwij niemowlakowi wlos z cebulka
    > :-)

    Jest mnóstwo innych sposobów, od pobrania krwi zaczynając.

    --
    Liwiusz

  • 197. Data: 2018-04-01 18:23:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > A to niby dlaczego? Włóż to między bajki. Do pobrania próbki wystarczy
    > kłębek waty na patyku czy włos z cebuklą.

    Piszę to na przykładzie pewnej pani psycholog. Zadała się z brzydkim i
    żonatym, choć była bardzo ładna, mądra i miała powodzenie. W tym ryżym
    zakochała się strasznie. Potem on nie chciał uznać ojcostwa (bo miał
    dziecko z żoną) i ona mówiła nam że dopiero jak dziecko będzie miało 3
    lata, to będzie można wykonać testy DNA.
    Ale to było dawno, teraz może robią te testy niemowlakom.

    --
    animka

  • 198. Data: 2018-04-01 18:58:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Apr 2018 18:23:02 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > dziecko z żoną) i ona mówiła nam że dopiero jak dziecko będzie miało 3
    > lata, to będzie można wykonać testy DNA.

    No to widac byla tak samo madra jak Ty

    > Ale to było dawno, teraz może robią te testy niemowlakom.

    Ba, nawet jeszcze nieurodzonym

    https://zdrowegeny.pl/badania-prenatalne

    J.

  • 199. Data: 2018-04-01 19:00:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-01 o 18:58, J.F. pisze:

    > No to widac byla tak samo madra jak Ty

    Albo ta pani psycholog puściła się niewiadomo z kim, a koleżankom, tak
    samo głupim jak ona, ściemniała, że jakiś ryży mąż ją dymnął, tylko ze
    oba biedna jeszcze nie może testów zrobić.

    --
    Liwiusz

  • 200. Data: 2018-04-01 19:08:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > No to widac byla tak samo madra jak Ty

    Lepiej mądra. Nie tak samo. Pomagała ludziom jako psycholog, a w sumie
    mózg jej spłatał figla w zakochaniu się w nieodpowiedniej i wstrętnej
    osobie i nie potrafiła samej sobie pomóc.

    > Ba, nawet jeszcze nieurodzonym
    >
    > https://zdrowegeny.pl/badania-prenatalne

    Jakoś nie interesowałam się przedtem tym tematem i napisałam głupotę.
    Natomiast przed chwilą dokształciłam się jeszcze za pośrednictwem google :-)
    Dzięki :-)

    --
    animka