  • 91. Data: 2018-03-26 06:19:40
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba nie, bo jednym z istotnych, naturalnych czynników kwalifikujących
    > gangstera jest "bycie złym" :) czyli pewien zespół cech osobowościowych,
    > które umozliwiają wykonywanie takiego zawodu. Ani fryzjerzy, ani
    > policjanci takiego naturalnego kwalifikatora nie mają.

    Dlatego napisałem, że to nieprawda.

    Shrek

  • 92. Data: 2018-03-26 06:35:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli Twoim zdaniem Policja sfałszowała wyniki ekspertyz?

    Innego wyjścia nie widzę. Ktoś sfałszował albo próbki albo wyniki.
    Niekoniecznie policja, ale w naturalny sposób stoją dość wysoko w rankingu.

    > A co do materiału, to DNA z ofiary pobierał zapewne lekarz podczas
    > sekcji. Podpowiesz, jak po dwóch latach utrafić fałszując materiał
    > porównawczy nie wiedząc, kto jest sprawcą?

    A skąd pomysł, że nie wiedzieli kogo wrabiają?

    BTW - odcisk szczęki ponoć zaginął. Nasuwa mi się analagia do
    niedziałającaego akurat tego dnia monitoringu na komisariacie.

    > Świadka słuchał zapewne sam sąd. Szczęka i ugryzienie, to w ogóle żaden
    > dowód. ostaje pies.

    Raczej pies to żaden dowód.

    > Znowu konfabulujesz.

    Nie - zwykła matematyka. Innej możliwości niż celowe działanie
    praktycznie nie ma. Można się pomylić raz. Jak ktoś jest wyjątkowo
    niedbały to dwa. Jak ktoś jest idiota (ale ci w laboratoriach raczej nie
    pracują) to można się mylić cały czas, ale raczej losowo. Cztery razy
    pod rzad to jak z dowcipem o wypadku, włamaniu i ucieczce z miejsca
    wypadku.

    > Tak na prawdę, to tylko na psa mieli jakiś wpływ.

    Jasne. Bo świat kryminalistyki nie słyszał nigdy o fałszowaniu dowodów.

    > Akurat możesz mieć oczywiście rację, ale winę za to ponosi sędzia -
    > zakładając, że dostępne w sieci materiały są rzetelne.

    Akurat sedzia nie ponosi winy, chyba że założymy, że powinien wziąc pod
    uwagę, że śledztwo było ustawione żeby wrobić niewinnego człowieka.
    Dowody były tak mocne, że sam bym uznał, że tych 12 świadków jest w
    zmowie. Ktoś mocno umocowany wrobił niewinnego człowieka i życzę chujawi
    samych brzydkich rzeczy.

    Shrek

  • 93. Data: 2018-03-26 07:26:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego napisałem, że to nieprawda.

    Nie do końca kumam. Po co przykład z grupą, która wiadomo nie jest
    reprezentatywna, gdy widac, że Robert mówił o typowych grupach
    zawodowych. Wyjatek mozna znaleźć zawsze i wcale nie musi to oznaczać,
    że reguła jest błędna.

    --
    Marcin

  • 94. Data: 2018-03-26 07:53:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > reprezentatywna, gdy widac, że Robert mówił o typowych grupach
    > zawodowych. Wyjatek mozna znaleźć zawsze i wcale nie musi to oznaczać,

    NIe wiem - albo coś źle zrozumiałem (co jest możliwe, bo chwilę
    zastanawiałem się oco chodzi z podwójnym przeczeniem i następnym
    akapitem, który wydaje się przeczyć pierwszemu), albo Robert twierdził,
    że nie ma powodu, żeby uważać że w/w grupy nie stanowią pełnego
    przekroju społeczeństwa.

    Co jest często powtarzanym kłamastwem. Takim na miarę goebelsa, bo
    większość powtarza to jak oczywistą prawdę.

    Shrek

  • 95. Data: 2018-03-26 09:53:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 01:34:11 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > A oni, tj. przyszli policjanci, nie przechodza jakiś testów
    > osobowościowych przed dopuszczeniem do czegokolwiek?

    Przeceniasz psychologię z jej testami. Łatwo oszukać. Poza tym Tomasik
    mówił że mają tak zszarganą opinię i niskie płace że nikt się nie pcha i
    muszą brać kto przyjdzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 96. Data: 2018-03-26 10:47:47
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    A tutaj, to za przeproszeniem co?

    http://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,23187571,pr
    okuratura-oskarza-uczestnikow-czarnego-protestu-najc
    iekawszy.html

    "Nie próbuj oskarżać pana władzy, bo cię udupimy."

    MJ

  • 97. Data: 2018-03-26 11:00:28
    Od: Yakhub <a...@a...az>

    Dnia Wed, 21 Mar 2018 23:36:57 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Teoretycznie taser nie powinien powodować zagrożenia dla życia.

    Szczerze mówiąc - znacznie bardziej, niż sam fakt śmierci tego człowieka,
    bulwersuje mnie cała otoczka, i zachowanie osób takich, jak Ty.

    Bo tutaj nie chodzi o to, że jakiś dresiarz zmarł. Nawet nie chodzi o to,
    że przyczyną śmierci było torturowanie go przez kilku policjantów - bo
    mendy mogą się znaleźć w każdej formacji.

    Problem w tym, że reszta formacji nie widzi w tym nic złego.

    To, jak zostało całe zdarzenie potraktowane pokazuje, że to była sytuacja
    zupełnie powszechna i rutynowa.

    Nikt nie widział nic niezwykłego w tym, że 4 policjantów odprowadza
    zatrzymanego do kibla, i dobiegają stamtąd dziwne dźwięki.

    Nikt nie widział nic niezwykłego w tym, że niewygodne nagrania z
    monitoringu znikają.

    Nikt w żadnym momencie nie sypnął, nikt nie zwątpił. Wszyscy się wzajemnie
    bronicie.

    --
    Yakhub

  • 98. Data: 2018-03-26 11:03:15
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Fri, 23 Mar 2018 22:39:26 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Sądzę, że pomysł z narażeniem nie jest zły. Ale to nadal nie zabójstwo.

    A może po prostu pobicie z użyciem niebezpiecznego narzędzia, ze skutkiem
    śmiertelnym?

    --
    Yakhub

  • 99. Data: 2018-03-26 11:07:36
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 01:34:11 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > A oni, tj. przyszli policjanci, nie przechodza jakiś testów
    > osobowościowych przed dopuszczeniem do czegokolwiek?

    Testy preferują przede wszystkim osoby posłuszne.

    --
    Yakhub

  • 100. Data: 2018-03-26 11:21:05
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Sat, 24 Mar 2018 11:34:46 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Zakładam, że pies wie co robi :) Jakby to było takie słabe to psy nie
    > byłyby w użyciu i tak i przy tropieniu. Dla psa to chyba prawie jak
    > odcisk palca.

    Dla "wyniku pomiaru" oprócz dobrego narzędzia potrzebny jest jeszcze
    operator, który wynik odczyta.

    Pies jest tylko narzędziem.

    W tym przypadku oprócz psa, który zachowa się tak, lub inaczej, potrzebny
    jest jeszcze jego opiekun, który jego zachowanie odpowiednio zinterpretuje.

    --
    Yakhub