  • 1. Data: 2018-03-20 18:04:07
    Temat: Magdalena Ogórek pozywa dyrektora POLIN Dariusza Stołe za znieważenie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://news.google.com/story/dqlfejq7B9tkswMUQaVQNo
    wDLESxM?hl=pl&ned=pl_pl

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-03-20 18:56:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-20 o 18:04, A. Filip pisze:
    > https://news.google.com/story/dqlfejq7B9tkswMUQaVQNo
    wDLESxM?hl=pl&ned=pl_pl

    Po co wklejasz tu bełkot tępej głupiej blondyny?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-03-20 19:16:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
    wDLESxM?hl=pl&ned=pl_pl

    > Po co wklejasz tu bełkot tępej głupiej blondyny?

    Bo _złożyła_ pozew seksisto? Odważnie podasz swoje dane osobowe by
    pokazać swoje prawne jaja, że TY się nie boisz procesu o zniesławienie?
    Ja ci się zechce to jutro podepniesz oświadczenie "zbrodniczo pozwanego"
    lub jego prawnika.

    Dopóki się mówi że się złoży pozew to na podstawie wieloletniej praktyki
    sprawa jest dla grupy p.s.polityka, bo w większości są to "strachy na Lachy"
    i medialne manewry w ramach public relations. Jak się mówi że się
    _złożyło_ pozew (czas przeszły dokonany) to sprawa staje się na temat
    tej grupy MSZ.

    Ciąganie latami po sądach może być karą samą w sobie, nieprawdaż?
    Jakoś nie obstawiam że ten pozew zostanie uwalony bez kilku lat
    procesów i apelacji.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-03-20 20:52:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-03-18 o 19:16, A. Filip pisze:

    > Bo _złożyła_ pozew seksisto?

    Ale przecież nie będziemy tu zakładać wątku dla każdego złożonego pozwu.
    Jakby jeszcze było co tu omawiać. Jakby było coś ciekawego, intrygującego.

  • 5. Data: 2018-03-20 21:04:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Ale przecież nie będziemy tu zakładać wątku dla każdego złożonego pozwu.
    > Jakby jeszcze było co tu omawiać. Jakby było coś ciekawego, intrygującego.

    Patrząc "tylko prawnie" to pozew jak pozew bo pisma sądowe pan dyrechtor
    pewnie dostanie/odbierze.

    Patrząc "jako prawnik/adwokat": taki medialnie głośny pozew to nie duża
    zachęta dla (niemal) zwykłych ludzi by pozywać (pozornie) święte krowy
    albo dla "dyrektorów" by się konsultować z prawnikami jak coś chlapnąć? :-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-03-21 01:44:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-20, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale przecież nie będziemy tu zakładać wątku dla każdego złożonego pozwu.
    > Jakby jeszcze było co tu omawiać. Jakby było coś ciekawego, intrygującego.

    Ja już tez z lekka rzygam. Nie dość że Rzepa i Wyborcza skrupulatnie
    raportują praktycznie każde wypociny tej pani, to jeszcze teraz tutaj.
    Litosci.

    --
    Marcin