  • 1. Data: 2018-03-20 23:58:49
    Temat: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://fakty.interia.pl/polska/news-konwoj-wstydu-je
    zdzi-po-polsce,nId,2558185?parametr=zobacz_takze&iwa
    _source=rek_101

    W ramach akcji "Konwój Wstydu", zorganizowanej przez Platformę
    Obywatelską, po Polsce jeżdżą billboardy z wizerunkami polityków PiS
    oraz kwotami ich jednorazowych nagród. W sobotę politycy PO w różnych
    miastach apelowali do polityków PiS o oddanie pieniędzy podatników.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-03-21 10:39:44
    Temat: Re: Facjata Gowina jeździ po Polsce
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-20 o 23:58, Animka pisze:
> [...]
    > oraz kwotami ich jednorazowych nagród. W sobotę politycy PO w różnych
    > miastach apelowali do polityków PiS o oddanie pieniędzy podatników.

    A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom?
    Pobierali premie tak jak dobra zmiana. Ponadto przydałoby dołączyć do
    konwoju wstydu oblicza platformiarzy wraz z kwotami ich premii. A może i
    łapówek?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2018-03-21 11:08:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom?
    > Pobierali premie tak jak dobra zmiana.

    A można link?

  • 4. Data: 2018-03-21 11:13:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 21 Mar 2018 10:39:44 +0100, Wojtek napisał(a):

    > A może i
    > łapówek?

    Złożyłeś doniesienie do ziobrotury?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 5. Data: 2018-03-21 11:25:39
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 11:08, r...@k...pl pisze:

    > A można link?

    Pogóglaj. Była sytuacja gdy platformiarze wzięli premie aż się T. Nałęcz
    oburzył. Jego oburzenie zmalało, gdy wypłynęło że i on wziął premię
    (chyba 44 k PLN).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2018-03-21 11:32:12
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 11:13, Olin pisze:

    > Złożyłeś doniesienie do ziobrotury?

    Nie ma takiego urzędu, instytucji.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2018-03-21 12:10:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 21 Mar 2018 10:39:44 +0100, Wojtek napisał(a):

    > A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom?
    > Pobierali premie tak jak dobra zmiana.

    Wbrew topornej propagandzie dla ciemnego ludu, nie pobierali:
    https://oko.press/dobra-zmiana-dobrze-sie-nagradza-b
    ez-zadnego-trybu-innowacja-takich-nagrod-wczesniej-b
    ylo/

  • 8. Data: 2018-03-21 12:39:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Pogóglaj. Była sytuacja gdy platformiarze wzięli premie aż się T. Nałęcz
    > oburzył. Jego oburzenie zmalało, gdy wypłynęło że i on wziął premię
    > (chyba 44 k PLN).

    Googlałem. Nic nie ma. A więc jednak proszę o link.

  • 9. Data: 2018-03-21 13:11:08
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 12:10, Olin pisze:
    > Wbrew topornej propagandzie dla ciemnego ludu, nie pobierali:
    > https://oko.press/dobra-zmiana-dobrze-sie-nagradza-b
    ez-zadnego-trybu-innowacja-takich-nagrod-wczesniej-b
    ylo/

    Skoro politycy PO mówią, że nie pobierali to widocznie nie pobierali. A
    Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych
    i za to został ukarany.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 10. Data: 2018-03-21 13:44:38

> [...]
    >
    > Skoro politycy PO mówią, że nie pobierali to widocznie nie pobierali. A
    > Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych

    Rozumiem, że tylko w ten sposób potrafisz się przyznać do rozpowszechniania
    kłamstw. Partia to docenia.