  • 201. Data: 2018-04-01 19:36:21
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2018 o 18:23, Animka pisze:

    > Potem on nie chciał uznać ojcostwa (bo miał
    > dziecko z żoną) i ona mówiła nam że dopiero jak dziecko będzie miało 3
    > lata, to będzie można wykonać  testy DNA.

    Albo to nie on był ojcem i wcale tych testów robić nie chciała;)

    Shrek

  • 202. Data: 2018-04-01 20:30:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-01 o 19:36, Shrek pisze:

    > Albo to nie on był ojcem i wcale tych testów robić nie chciała;)

    Jest ojcem. Oni "kombinowali" ze sobą parę lat, nawet wyjeżdżali razem
    na wczasy. Kochała go szalenie. Synuś jest podobny do ojca. Tak samo
    ryży.Tyle lat minęło i jakoś jej nigdy nie zapytałam, czy te testy
    dziecku zrobiła.

    --
    animka