  • 1. Data: 2002-03-20 15:15:33
    Temat: Problem z dostawcą sieci
    Od: "Krzysiek K" <d...@p...onet.pl>

    Podczas podłączania do sieci podpisywałem umowe z gościem który jest
    zarządcą sieci. Wszystko fajnie ale jeden z paragrafów jest niespełniony
    przez zarządce a mianowicie

    paragraf 13 umowy

    Zarządca zapewnia każdemu Użytkownikowi bezpłatny instruktaż i konfiguracje
    komputera pod potrzeby sieci oraz:
    - konto pocztowe i miejsce na własną niekomercyjną strone WWW
    - stałą obsługę eksploatacyjno - konserwacyjną
    - kontakt ze swoją spółdzielnią mieszkaniową poprzez sieć

    Od kąd mam sieć nie mam ani konta pocztowego ani miejsca na strone www co
    mogę zrobić by gościa przymusić do wypełniania umowy którą zarówno ja
    podpisałem jak i zarządca?
    Czy mogę zarządać pomniejszenia opłaty za sieć?
    Co mogę zrobić?

    pozdrawiam Krzysiek
    d...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-03-20 15:29:30
    Temat: Re: Problem z dostawcą sieci
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    | podpisałem jak i zarządca?
    | Czy mogę zarządać pomniejszenia opłaty za sieć?

    1. wezwać do spelniania swiadczenia

    a w przypadku bezskutecznego uplywu terminu

    2. zarzadac badz zmniejszenia oplaty badz umowe wypowiedziec

    Poczytaj jeszcze raz cala umowe

    Marcin

  • 3. Data: 2002-03-20 15:43:13
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek K" napisał w wiadomości:
> [...]
    > podpisałem jak i zarządca?
    > Czy mogę zarządać pomniejszenia opłaty za sieć?

    Pytanie za 100% a pytałeś się wogóle o to konto (dane serwera, login, hasło
    itp). Nic nie piszesz na temat kontaktów ze swoim adminem i czy wogóle ma on
    takie mozliwości techniczne.

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-03-20 17:13:46
    Od: "Nissak" <d...@i...lublin.pl>

    niewiem jak od strony prawnej
    ale najlepiej to jest poprosic no i moze troche pomeczyc
    rozwiazujac umowe niebedzeisz mial wogole net'u
    jakby mnie tak ktos nachodzil "prawnie" to juz bym sie
    zawzial postawil serwer bez dostepu do net'u i tam ci zalozyl konto pocztowe
    i strone www bo niejest tam nic innego uscislone (bo wsumie jak ;] )

    Niezawsze ktos moze miec mozliwosci techniczne dac taka poczte
    , pozatym jak ktos niechce to i niebedzie mu sie chcialo tego pilnowac
    wiec i szybko pol swiata bedzei czytac twoja poczte ;)

    Pozdrawiam
    d...@i...lublin.pl