    From: "Krzysiek K" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z dostawcą sieci
    Date: Wed, 20 Mar 2002 16:15:33 +0100

    Podczas podłączania do sieci podpisywałem umowe z gościem który jest
    zarządcą sieci. Wszystko fajnie ale jeden z paragrafów jest niespełniony
    przez zarządce a mianowicie

    paragraf 13 umowy

    Zarządca zapewnia każdemu Użytkownikowi bezpłatny instruktaż i konfiguracje
    komputera pod potrzeby sieci oraz:
    - konto pocztowe i miejsce na własną niekomercyjną strone WWW
    - stałą obsługę eksploatacyjno - konserwacyjną
    - kontakt ze swoją spółdzielnią mieszkaniową poprzez sieć

    Od kąd mam sieć nie mam ani konta pocztowego ani miejsca na strone www co
    mogę zrobić by gościa przymusić do wypełniania umowy którą zarówno ja
    podpisałem jak i zarządca?
    Czy mogę zarządać pomniejszenia opłaty za sieć?
    Co mogę zrobić?

    pozdrawiam Krzysiek
    d...@p...onet.pl