  • 1. Data: 2002-03-20 13:43:17
    Temat: Firmy farmaceutyczna szuka product menagera
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Firma farmaceutyczna poszukuje product Menagera, który prowadziłby kampanie
    preparatów płynowych infuzyjnych lub żywieniowych pozajelitowych. Atrakcyjne
    warunki finansowe.

    Wymagania:
    § Doświadczenie na podobnym stanowisku (leki etyczne lub szpitalne)
    § Wykształcenie medyczne (farmakologiczne)
    § Biegła znajomość języka angielskiego
    § Zapał do pracy

    Kontakt:
    Kamila Rokicka 0602722099

  • 2. Data: 2002-03-20 14:01:32
    Temat: Re: Firmy farmaceutyczna szuka product menagera
    Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    kampanie
    > preparatów płynowych infuzyjnych lub żywieniowych pozajelitowych.

    chyba trochę NTG
    fut: pl.praca.oferowana

    --
    duzia buzia,

    Michal

    prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi