  • 11. Data: 2005-03-08 14:17:56
    Temat: Re: Proba wyludzenia przez Allegro - pytanie
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Agent 0700 [Tue, 8 Mar 2005 15:15:51 +0100]:

    > Weź ty się Kira popukaj w głowę lepiej :-)

    Bo?

    Kira (pytajaca calkiem powaznie)

  • 12. Data: 2005-03-08 14:20:45
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał

    > daj sobie spokoj z takimi glupotami a najlepeij z calym allegro
    > kiedys idzialem tam akucje gdzie ktos chcial sprzedac "ludzka kupe" ktora
    > na
    > dodatek nie byla jeszcze zrobiona! takie wlasnie jest allegro .....

    No i co to niby dowodzi? Dowodzi tylko, ze kretynow nie brakuje.
    Ale oni sa wszedzie. Zas samo Allegro to pomysl kapitalny
    - mnostwo tam rzeczy kupilem i jeszcze wiecej sprzedalem,
    wiec daruj sobie powyzsze twierdzenia.

    Neko

  • 13. Data: 2005-03-08 14:29:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >Zas samo Allegro to pomysl kapitalny

    pomyslem bylo ebay, allegro jest kopia

    P.

  • 14. Data: 2005-03-08 14:37:48
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: usunTO [Tue, 8 Mar 2005 14:53:30 +0100]:

    > daj sobie spokoj z takimi glupotami

    Moze dla Ciebie facet zerujacy na ludzkiej checi
    niesienia pomocy jest glupota -- dla mnie jakos
    na szczescie jeszcze nie...

    To jak, macie jakies konkretne pomyly?

    Kira

  • 15. Data: 2005-03-08 17:55:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kira <c...@e...pl> popełnił 08 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Bo?
    Bo zecer J.Komorowski kasztą komputerową sam nie może?

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2005-03-08 18:43:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    To jest oszustwo. Osoba, która zalicytowała ma status pokrzywdzonego, więc
    może złożyć zawiadomienie i będzie miała status strony postępowaniu. Niby
    zawiadomienie może złożyć każdy, ale jak pokrzywdzony powie, że nie czuje
    się pokrzywdzony i mu wszystko jedno, którego kota zoperują, to sprawa
    padnie.

  • 17. Data: 2005-03-08 19:25:44
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Tue, 8 Mar 2005 19:43:44 +0100]:

    > Niby zawiadomienie może złożyć każdy, ale jak pokrzywdzony
    > powie, że nie czuje się pokrzywdzony i mu wszystko jedno,
    > którego kota zoperują, to sprawa padnie.

    Raz, ze facet nie ma zadnego kota a nie tylko tego.

    Dwa, ze pokrzywdzony sam zamierza skladac, wiec na pewno
    nie powie ze mu wisi.

    Dzieki :)

    Kira

  • 18. Data: 2005-03-08 19:45:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Raz, ze facet nie ma zadnego kota a nie tylko tego.

    MOże chciał podwórkowego zoperować.

    > Dwa, ze pokrzywdzony sam zamierza skladac, wiec na pewno
    > nie powie ze mu wisi.

    Taż właśnie pisałem, ze powinien wnieść zawiadomienie właśnie pokrzywdzony.

  • 19. Data: 2005-03-09 10:22:57
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Bo zecer J.Komorowski kasztą komputerową sam nie może?

    właśnie

    Jacek