  • 1. Data: 2005-03-07 22:45:58
    Temat: rozliczenie zapłaty
    Od: "romek" <r...@a...com.pl>

    witam
    klient mi zalega z zapłatą paru faktur wystawionych w różnych okresach
    ostatnio przelał środki regulujące zobowiązanie z ostatnie - najświeższej -
    faktury, na przelewie zaznaczył "za fakt. nr..."
    czy mogę rozliczyć tą zapłatę nie na konto rzecznej faktury ale tej
    najbardziej odległej - chodzi oczywiście o uniknięcie przedawnienia
    jeśli tak, to jak to zrobić formalnie?
    z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2005-03-07 22:55:40
    Temat: Re: rozliczenie zapłaty
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    romek napisał(a):
> [...]
    > faktury, na przelewie zaznaczył "za fakt. nr..."
    > czy mogę rozliczyć tą zapłatę nie na konto rzecznej faktury ale tej

    nie
    dłużnik ma prawo wskazania które świadczenie spełnia (art.451§1 kc)

    KG