eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Prawo telekomunikacyjne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2004-09-04 22:15:05
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał:

    > słyszałem w TV (bodaj POLSAT) ze zmieniło sie prawo i teraz
    > reklamacja nie zalatwiona w ciagu 30 dni (pozostawiona bez
    > odpowiedzi) zostaje uznana za załatwiona pozytywnie.

    a dotychczas ile to bylo dni?

    --
    Psychik


  • 12. Data: 2004-09-04 22:44:14
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Psychik p...@Z...pl ...

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał:
    >
    >> słyszałem w TV (bodaj POLSAT) ze zmieniło sie prawo i teraz
    >> reklamacja nie zalatwiona w ciagu 30 dni (pozostawiona bez
    >> odpowiedzi) zostaje uznana za załatwiona pozytywnie.
    >
    > a dotychczas ile to bylo dni?
    >
    ZTCW nie było takiego terminu. Musieli zalatwic w ciagu 30 dni, ale
    konsekwencja nie zalatwienia nie było uznanie reklamacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    b_u_d_z_i_k_6_1_ @poczta. kropka onet. kropka pl (adres antyspamowy, usuń także
    "_")
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg


  • 13. Data: 2004-09-05 01:13:05
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał:

    >>> słyszałem w TV (bodaj POLSAT) ze zmieniło sie prawo i teraz
    >>> reklamacja nie zalatwiona w ciagu 30 dni (pozostawiona bez
    >>> odpowiedzi) zostaje uznana za załatwiona pozytywnie.
    >>
    >> a dotychczas ile to bylo dni?
    >>
    > ZTCW nie było takiego terminu. Musieli zalatwic w ciagu 30 dni, ale
    > konsekwencja nie zalatwienia nie było uznanie reklamacji.

    nie? hmm... w Federacji Konsumenta informowano mnie wielokrotnie, ze
    jesli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie, to nalezy zadac od
    strony wykonania tego co bylo w reklamacji zawarte. tym sposobem wydziubalem
    z TPSA sporo zwrotow jakis czas temu. a od jednego z producentow komorek
    dostalem nowy aparat mimo orzeczenia serwisu, ze telefon zostal zalany (de
    facto nie zostal, ale to co robia serwisy tel. kom. to granda). minely ponad
    2 tygodnie od zlozenia reklamacji i po telefonicznym poinformowaniu
    pracownika serwisu, ze sprawa pojdzie do Sadu Konsumenckiego, sami
    zaproponowali wymiane na nowy ("w tym wypadku prawo jest po pana stronie").
    druga sprawa nie jest stricte zwiazana z prawem telekomunikacyjnym, ale
    dotychczas sadzilem, ze reklamacja, to reklamacja, a tu niby "nowosc". to
    jak to bylo/jest?

    --
    Psychik


  • 14. Data: 2004-09-05 07:19:15
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Psychik wrote:
    > nie? hmm... w Federacji Konsumenta informowano mnie wielokrotnie, ze
    > jesli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie, to nalezy zadac od
    > strony wykonania tego co bylo w reklamacji zawarte. tym sposobem wydziubalem
    > z TPSA sporo zwrotow jakis czas temu. a od jednego z producentow komorek
    > dostalem nowy aparat mimo orzeczenia serwisu, ze telefon zostal zalany (de
    > facto nie zostal, ale to co robia serwisy tel. kom. to granda). minely ponad
    > 2 tygodnie od zlozenia reklamacji i po telefonicznym poinformowaniu
    > pracownika serwisu, ze sprawa pojdzie do Sadu Konsumenckiego, sami
    > zaproponowali wymiane na nowy ("w tym wypadku prawo jest po pana stronie").
    > druga sprawa nie jest stricte zwiazana z prawem telekomunikacyjnym, ale
    > dotychczas sadzilem, ze reklamacja, to reklamacja, a tu niby "nowosc". to
    > jak to bylo/jest?

    Czym innym jest reklamacja usług (uregulowana w prawie
    telekomunikacyjnym), gdzie do tej pory nie było sankcji za przekroczenie
    terminu, od reklamacji rzeczy (ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy
    konsumenckiej) - tu była.

    KG


  • 15. Data: 2004-09-05 07:56:51
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Michał wrote:

    > Znam takiego co zlozyl reklamacje, TP ja przyjela.. Przez 4 miesiace
    > milczala, po czym przyslala list inforujacy o tym ze albo do 5 dni ureguluje
    > zadluzenie, albo oni wylacza telefon i przysla firme windykacyjna ;-/

    z tego co mi wiadomo to i wczesniej byla taki obowiazek ze po 30dniach
    operator po nie roztrzygnieciu reklamacji musial przyznac ze to jego
    wina. Bylo rozporzadzenie ministra.

    --
    VoMi7


  • 16. Data: 2004-09-05 08:19:49
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    >> w Federacji Konsumenta informowano mnie
    >> wielokrotnie, ze jesli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w
    >> terminie, to nalezy zadac od strony wykonania tego co bylo w
    >> reklamacji zawarte. tym sposobem wydziubalem z TPSA sporo zwrotow
    >> jakis czas temu.
    >
    > Czym innym jest reklamacja usług (uregulowana w prawie
    > telekomunikacyjnym), gdzie do tej pory nie było sankcji za
    > przekroczenie terminu

    rozumiem. nie sadzilem, ze moze to byc roznica czy reklamuje towar czu
    usluge. jak znam zycie, to TPSA nie da rady odpowiedziec w terminie 30 dni.
    ew. beda to chcieli robic ustnie (przez telefon). czy taka odpowiedz jest
    wazna czy mozna domagac sie jej na pismnie i liczy sie czas rozpatrywania do
    momentu odebrania pisma?

    --
    Psychik


  • 17. Data: 2004-09-05 10:04:07
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój ...

    > Dzieki, od kiedy takie prawo obowiązuje...

    juz sobie sam odpowiadam - ustawa została opublikowana 4 sierpnia i wchodzi
    w zycie 30 dni po opublikowaniu, czyli juz dziala :-)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    b_u_d_z_i_k_6_1_ @poczta. kropka onet. kropka pl (adres antyspamowy, usuń także
    "_")
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert


  • 18. Data: 2004-09-05 10:56:22
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    A czego dotyczy dokladnie ta ustawa ? Chodzi mi o to, czy tylko reklamacji w stylu
    rachunku za
    telefon, czy również innych roszczeń w zakresie np. odszkodowań za nielegalnie
    polażony kabel na
    dzialce ?
    pozdr.,
    Andrzej



  • 19. Data: 2004-09-05 12:10:11
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    >> Znam takiego co zlozyl reklamacje, TP ja przyjela.. Przez 4 miesiace
    >> milczala, po czym przyslala list inforujacy o tym ze albo do 5 dni
    ureguluje
    >> zadluzenie, albo oni wylacza telefon i przysla firme windykacyjna ;-/
    >
    >z tego co mi wiadomo to i wczesniej byla taki obowiazek ze po 30dniach
    >operator po nie roztrzygnieciu reklamacji musial przyznac ze to jego
    >wina. Bylo rozporzadzenie ministra.

    Z teog co mi wiadomo - TP SA rozstrzygnela reklamacje, na swoja korzysc. Po
    czym zamilkla. O rozstrzygniecu poinformowala w liscie wzywajacym do zaplaty
    po 4 miesiacach ;-/

    pzdr,
    michal


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1