  • 1. Data: 2004-09-04 12:56:02
    Temat: zerwanie wszelakiej wspolpracy, a...
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    Witam,

    Wspolpracowalem jakis czas z czlowiekiem,
    ktory mnie oszukal - standart w Polsce :)

    W ramach "wspolpracy" na moim serwerze trzymalem
    jego konta e-mai l i strone WWW. Nie podpisywalem
    z nim na to zadnej umowy.
    Z tego wzgledu, ze jest mi winiem pieniadze, zablokowalem
    jego konta e-mail i powyzsza strone.

    Zarzadal przywrocenia dzialania kont i mozliwosci z ich korzystania
    pod rygorem pociagniecia mnie do odpowiedzialnosci za to, ze
    blokuje konta i dzialnia jego firmy.

    Co on mi moze...?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-09-04 18:56:48
    Temat: Re: zerwanie wszelakiej wspolpracy, a...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:chcdq5$j56$1@korweta.task.gda.pl...

    > Co on mi moze...?

    Nie wiele. Skoro żeście się ustnie umówili, to i tak nie wiadomo o co. Moim
    zdaniem niewiele może. Ale odpisz mu, że serwer się zepsuł i potrzebna Ci
    kasa na naprawę. A on jest Ci winien kasę, więc jak zapłaci, to naprawisz i
    będzie działać.

  • 3. Data: 2004-09-05 08:35:49
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

> [...]
    > kasa na naprawę. A on jest Ci winien kasę, więc jak zapłaci, to naprawisz

    Serwer jest wykupiony prze mnie u providera. Ja za niego place...
    Awaria nie wchodzi tu chyba w rachube. :-)

    A jezeli nie musze sie niczego obawiac ze strony wymiaru sprawiedliwosci
    to mam go gdzies.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2004-09-05 10:13:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:cheiv1$jfq$1@korweta.task.gda.pl...

    > Serwer jest wykupiony prze mnie u providera. Ja za niego place...
    > Awaria nie wchodzi tu chyba w rachube. :-)

    Ja Ci go psuć nie każę. Ja proponuję o niej poinformować dłużnika.

  • 5. Data: 2004-09-05 11:57:18
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    > Ja Ci go psuć nie każę. Ja proponuję o niej poinformować dłużnika.

    Rozumiem, powiadomilem go o tym.

    pozdrawiam,
    Robert

  • 6. Data: 2004-09-06 12:07:49
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    Użytkownik "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:cheuo0$hpa$1@korweta.task.gda.pl...

    > Rozumiem, powiadomilem go o tym.

    a potem to Ty go pozwij o spam i "molestowanie internetowe"

  • 7. Data: 2004-09-06 16:35:20
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/4/2004 2:56 PM, Robert Piekarski [dEXTER] wrote:

> [...]
    >
    > Zarzadal przywrocenia dzialania kont i mozliwosci z ich korzystania
    > pod rygorem pociagniecia mnie do odpowiedzialnosci za to, ze

    Nie jest ni znany "całokształt" więc trudno o 100% ocene, ale: jeżeli
    pacjent ma swoja stronę i swoja pocztę na Twoim serwerze, za który
    niepłaci to jest ugotowany. Możesz potraktować go miekko, że niech się
    skontaktuje z włascicielem serwera, bo na pewno są jakieś problemy
    techniczne, co da się łatwo wyjasnić.
    Albo nieco twardziej, w konwencji "budowlanej" : "to może chce pan moim
    samochodem jeżdzic darmo i moja babę obracać, jak mnie w domu nie ma?".

    PZdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-09-06 17:47:30
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

> [...]
    > Albo nieco twardziej, w konwencji "budowlanej" : "to może chce pan moim
    > samochodem jeżdzic darmo i moja babę obracać, jak mnie w domu nie ma?".

    Fakt + poczucie humoru :)

    dzieki,
    Robert

  • 9. Data: 2004-09-06 17:47:49
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    > a potem to Ty go pozwij o spam i "molestowanie internetowe"

    ;-)

    pozdr.
    Robert

  • 10. Data: 2004-09-07 10:57:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >+
    >+ Ja Ci go psuć nie każę. Ja proponuję o niej poinformować dłużnika.

    ...o NIE MAJĄCEJ MIEJSCA awarii ?

    pozdrowienia, Gotfryd