  • 1. Data: 2004-09-04 13:44:07
    Temat: Prawo telekomunikacyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Witam
    słyszałem w TV (bodaj POLSAT) ze zmieniło sie prawo i teraz reklamacja nie
    zalatwiona w ciagu 30 dni (pozostawiona bez odpowiedzi) zostaje uznana za
    załatwiona pozytywnie.
    Czy to prawda i czy dotyczy to tylko telefonów komórkowych (o tym mówił
    felieton) czy równiez stacjonarnych (w szczególnosci TPSA)???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2004-09-04 15:27:35
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > Czy to prawda i czy dotyczy to tylko telefonów komórkowych (o tym mówił
    > felieton) czy równiez stacjonarnych (w szczególnosci TPSA)???

    dotyczy wszystkich operatorów...

    pzdr,
    michal

  • 3. Data: 2004-09-04 15:31:37
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Czy to prawda i czy dotyczy to tylko telefonów komórkowych (o tym mówił
    > felieton) czy równiez stacjonarnych (w szczególnosci TPSA)???

    dotyczy to wszytskich uslugodawcow ktorych obowiazuje ustawa
    telekomunikacyjna.

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-09-04 16:04:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik VoMi7 v...@N...altanet.pl ...

    > dotyczy to wszytskich uslugodawcow ktorych obowiazuje ustawa
    > telekomunikacyjna.

    Dzieki, od kiedy takie prawo obowiązuje i czy mam prawo reklamowac rachunek
    np. sprzed 2 miesiecy. Wtedy to nieswiadomy brat wszedł na strone z
    dialerem (nie było informacji co do ceny polaczenia) no i zaplacilismy
    okolo 100 zł. Nie skladałem reklamacji bo nie wierzyłem w sukces, ale jak
    dotychczas nigdy sie z reklamacja nie wyrobili wiec moze tym razem tez sie
    nie wyrobia...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 5. Data: 2004-09-04 16:25:17
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > dotychczas nigdy sie z reklamacja nie wyrobili wiec moze tym razem tez sie

    Znam takiego co zlozyl reklamacje, TP ja przyjela.. Przez 4 miesiace
    milczala, po czym przyslala list inforujacy o tym ze albo do 5 dni ureguluje
    zadluzenie, albo oni wylacza telefon i przysla firme windykacyjna ;-/

    Nawiasem mowiac - czy nie jest przypadkiem okreslone gdzies ze czlowiek ma
    14 (lub inna liczbe dni) na reakcje na list? 5 dni nie jest to za malo?
    I drugim nawiasem mowiac - co mozna by temu czlowiekowi poradzic - ma
    zaplacic rachunek czy co?

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2004-09-04 16:43:43
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid>

> [...]
    > dotychczas nigdy sie z reklamacja nie wyrobili wiec moze tym razem tez sie

    poszukaj na sieci, nie jeden raz bylo o tym glosno - dlatego tez tpsa
    zorganizowala konkurs na program antydialer.
    podobno da sie wygrac
    pozdr,
    p.

  • 7. Data: 2004-09-04 18:14:44
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
    wiadomości news:04092004.43A45C00@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Czy to prawda i czy dotyczy to tylko telefonów komórkowych (o tym mówił
    > felieton) czy równiez stacjonarnych (w szczególnosci TPSA)???

    czy w związku z prawem do przenoszenia swojego numeru mogę "zaproponować" u
    operatora komórkowego ze chce swój obecnie posiadany numer przenieść na
    telefon np. tak tak?
    chodzi mi o to, że płacę teraz abonament a chcę kupić telefon na kartę ale
    chcę też zostać przy swoim numerze.
    czy jest to możliwe?

  • 8. Data: 2004-09-04 18:25:53
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    pissmejker wrote:
> [...]
    > telefon np. tak tak?
    > chodzi mi o to, że płacę teraz abonament a chcę kupić telefon na kartę ale

    teoretycznie chyba tak ;)
    w praktyce - nie ma rozporządzeń, nie ma możliwości technicznych itd.
    poczekaj kilka lat

    KG

  • 9. Data: 2004-09-04 19:50:10
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > w praktyce - nie ma rozporządzeń, nie ma możliwości technicznych itd.
    > poczekaj kilka lat

    przed chwila w TV jeczal jakis przedstawiciel sieci GSM.. powiedzial ze oni
    musiliby wydac mld zl na przebudowe infrastruktury, ze zostali zaskoczeni
    taka ustawa, i najszybciej zmiana operatora bez zmiany numeru bedzie mozliwa
    za 2 lata ;-/

    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2004-09-04 21:47:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik pawelek 220v p...@f...invalid ...

    > poszukaj na sieci, nie jeden raz bylo o tym glosno - dlatego tez tpsa
    > zorganizowala konkurs na program antydialer.
    > podobno da sie wygrac

    no tak, ale pytanie było czy obowiazuje juz prawo, ze musza odpowiedziec w
    30 dni??? Na poczatek chciałbym złozyc zwykla reklamacje bez wielkiego
    gmatwania i poczekac te 30 dni...
    wiec od kiedy mozna liczyc na 30 dnowy termin rozpatrzenia reklamacji???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")