eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjne › Re: Prawo telekomunikacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.icp.pl!not-for-mail
    From: "Psychik" <p...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Date: Sun, 5 Sep 2004 03:13:05 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 27
    Message-ID: <chdp7t$uu3$1@opal.icpnet.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl> <chdf1e$gab$1@opal.icpnet.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: c64-251.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1094346813 31683 62.21.64.251 (5 Sep 2004 01:13:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Sep 2004 01:13:33 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:238564
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał:

    >>> słyszałem w TV (bodaj POLSAT) ze zmieniło sie prawo i teraz
    >>> reklamacja nie zalatwiona w ciagu 30 dni (pozostawiona bez
    >>> odpowiedzi) zostaje uznana za załatwiona pozytywnie.
    >>
    >> a dotychczas ile to bylo dni?
    >>
    > ZTCW nie było takiego terminu. Musieli zalatwic w ciagu 30 dni, ale
    > konsekwencja nie zalatwienia nie było uznanie reklamacji.

    nie? hmm... w Federacji Konsumenta informowano mnie wielokrotnie, ze
    jesli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie, to nalezy zadac od
    strony wykonania tego co bylo w reklamacji zawarte. tym sposobem wydziubalem
    z TPSA sporo zwrotow jakis czas temu. a od jednego z producentow komorek
    dostalem nowy aparat mimo orzeczenia serwisu, ze telefon zostal zalany (de
    facto nie zostal, ale to co robia serwisy tel. kom. to granda). minely ponad
    2 tygodnie od zlozenia reklamacji i po telefonicznym poinformowaniu
    pracownika serwisu, ze sprawa pojdzie do Sadu Konsumenckiego, sami
    zaproponowali wymiane na nowy ("w tym wypadku prawo jest po pana stronie").
    druga sprawa nie jest stricte zwiazana z prawem telekomunikacyjnym, ale
    dotychczas sadzilem, ze reklamacja, to reklamacja, a tu niby "nowosc". to
    jak to bylo/jest?

    --
    Psychik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1