  • 1. Data: 2004-09-04 14:04:04
    Temat: Sad a zarobki w Anglii
    Od: "piecia" <b...@g...pl>

    Witam,

    jakis czas temu wyjechalam na sezonowa prace do anglii. jednoczesnie studiuje
    w polsce i staram sie o alimenty na kontynuowanie nauki. problem jest taki. w
    anglii zarabiam dosc dobrze i nie jestem pewna czy sad w polsce ma mozliwosc
    sprawdzenia moich zarobkow tu w anglii. jesli tak to prawdopodobnie nie
    dostane tych alimentow. ktos wie jak to dziala???
    prosze o odpowiedz na priv butry (at) gazeta.pl

    dzieki

  • 2. Data: 2004-09-04 14:13:26
    Temat: Re: Sad a zarobki w Anglii
    Od: Dredd<...@...pl>

    > czy sad w polsce ma mozliwosc
    > sprawdzenia moich zarobkow tu w anglii.

    Teoretycznie rzecz biorąc ma takie możliwości
    Wiele jednak będzie zależało od postawy strony pozwanej (jeśli tego
    nie poruszy a Ty się nie przyznasz - może to zupełnie nie wyjść na
    jaw - inna sprawa że ukrywanie dochodów w sprawie o alimenty to
    delikatnie mówiąc nieuczciwość - pozostawiam to jednak Twemu
    sumieniu)

    Na marginesie: jeśli dojdzie w sprawie do przesłuchania Cię w
    charakterze strony a sąd uprzedzi Cię przed nim o odpowiedzialności
    za fałszywe zeznania - zatajenie zarobków w UK będzie stanowiło
    przestępstwo fałszywych zeznań (zatajenie prawdy - art. 233 k.k.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-04 21:49:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Sep 2004, piecia wrote:
    [...]
    >+ anglii zarabiam dosc dobrze i nie jestem pewna czy sad w polsce ma mozliwosc
    >+ sprawdzenia moich zarobkow tu w anglii.

    ...prawdę mówiąc to mi wygląda na pytanie "jak napytać sobie
    kłopotów z prawem". Nie wiem, to TG czy NTG ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd