  • 1. Data: 2004-09-04 12:35:21
    Temat: 30 dni na odpowiedz na pismo..Co potem?
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam,
    Jakiś czas temu złożyłem reklamacje w Telekomunikacji Polskiej (na
    piśmie, mając potwierdzenie nadania listu poleconego). Do dziś nie
    otrzymałem odpowiedzi. Mam zatem pytania, do Szanownych Grupowiczów, co ja
    mogę zrobić w przypadku jeżeli urząd, firma, ktokolwiek nie odpowie na moje
    pismo w ciągu 30 dni??

    pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2004-09-04 16:16:46
    Temat: Re: 30 dni na odpowiedz na pismo..Co potem?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Michał wrote:
> [...]
    > mogę zrobić w przypadku jeżeli urząd, firma, ktokolwiek nie odpowie na moje

    urząd - zobacz w kodeksie postępowania administracyjnego art.35 i nast.
    ogólnie - złożyć zażalenie

    firma - w zasadzie nic (bo nie ma terminu na odpowiedź), choć w nowym
    prawie telekomunikacyjnym będzie to oznaczała uznanie reklamacji

    ktokolwiek - nic

    KG

  • 3. Data: 2004-09-04 16:21:52
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > firma - w zasadzie nic (bo nie ma terminu na odpowiedź), choć w nowym
    > prawie telekomunikacyjnym będzie to oznaczała uznanie reklamacji

    okej ;-) dzieki wielkie za pomoc ;-)
    aaa.. jeszcze jedno.. wyższa uczelnie mozna podciagnac pod urzad? i liczyc
    na to ze musi odpowiedziec na pismo w ciagu 30 dni?

    pzdr,
    michal

  • 4. Data: 2004-09-04 16:28:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Michał wrote:
    > aaa.. jeszcze jedno.. wyższa uczelnie mozna podciagnac pod urzad? i liczyc
    > na to ze musi odpowiedziec na pismo w ciagu 30 dni?

    Zależy w jakiej sprawie.

    KG

  • 5. Data: 2004-09-04 17:21:53
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Zależy w jakiej sprawie.

    to znaczy? to jest jakiś podział "na sprawy" kierowane do np dziekanatu?

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2004-09-04 18:31:10
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Michał wrote:
    > to znaczy? to jest jakiś podział "na sprawy" kierowane do np dziekanatu?

    art.161 ustawy o szkolnictwie wyższym
    a do dziekanatu to można pisać w wielu sprawach

    KG

  • 7. Data: 2004-09-04 19:48:43
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > art.161 ustawy o szkolnictwie wyższym

    heh.. za wiele się nie dowiedziałem ;-))

    > a do dziekanatu to można pisać w wielu sprawach

    no pewnie ;-)) dzięki za pomoc ;-)

    pzdr,
    michal