  • 11. Data: 2013-10-22 13:56:48
    Temat: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Klobukowski wrote:
    > Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką

    Nie przyjmowac jej pod zadnym pozorem.

  • 12. Data: 2013-10-22 14:01:48
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.10.2013 13:56, witek pisze:
    > Adam Klobukowski wrote:
    >> Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką
    >

    > Nie przyjmowac jej pod zadnym pozorem.

    Skoro już ją przyjął, nie może jej odprzyjąć.

    p. m.

  • 13. Data: 2013-10-22 14:02:18
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.10.2013 13:37, Liwiusz pisze:

    > To i tak nie uchroni przed oskarżeniem o przywłaszczenie.

    Chyba że przypnie na 8 miesięcy do barierki licząc na to że ktoś
    przypnie do niej rower U-lockiem.

    p. m.

  • 14. Data: 2013-10-22 14:41:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    m <m...@g...com> wrote:

    > Chyba że przypnie na 8 miesięcy do barierki licząc na to że ktoś przypnie
    > do niej rower U-lockiem.

    Może jeszcze notarialnie odesłać. Sąsiadce. Kurierem. I niezwłocznie się
    wyprowadzić.

  • 15. Data: 2013-10-22 14:48:23
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.10.2013 14:41, Maciej Bebenek pisze:

    > Może jeszcze notarialnie odesłać. Sąsiadce. Kurierem. I niezwłocznie się
    > wyprowadzić.

    Albo makiawelicznie wysłać sobie, przez co kurier pójdzie do sąsiadki :).

    p. m.

  • 16. Data: 2013-10-22 15:45:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 21 Oct 2013 23:50:02 -0700 (PDT), Adam Klobukowski
    <a...@g...com> wrote:

    >Przy okazji przekazywania paczki, kurier zostawił u mnie paczkę dla sąsiadki której
    akurat nie było, a w jej drzwiach zostawił kartkę że paczka jest u mnie.

    >Sąsiadka po paczkę nie zjawia się.
    >
    >Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?
    >
    >AdamK

    Kurier powinien byc wyrzucony z pracy a firma powinna zniknac z rynku

    A.L.

  • 17. Data: 2013-10-22 15:50:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2013 15:45:50 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
    > Kurier powinien byc wyrzucony z pracy a firma powinna zniknac z rynku
    Daj spokój.
    Bardzo często jak kurier dzwoni że ma paczkę dla mnie to proszę aby sąsiadowi
    zostawił. I zostawia.

  • 18. Data: 2013-10-22 16:38:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Bardzo często jak kurier dzwoni że ma paczkę dla mnie to proszę aby sąsiadowi
    > zostawił. I zostawia.

    Załóżmy, że zostaje dostarczona z uszkodzoną zawartością. Będziesz ścigał
    kuriera, czy sąsiada?
    Co zrobisz jak nie będziesz mógł odebrać od sąsiada>

  • 19. Data: 2013-10-22 16:55:37
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Oct 2013 06:50:18 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Daj spokój.
    >Bardzo często jak kurier dzwoni że ma paczkę dla mnie to proszę aby sąsiadowi
    zostawił. I zostawia.

    To jest w porzadku, bo dajesz mu zgode zeby zostawil paczke u sasiada.
    Niejest w porzadku jak kurier zostawia paczke u sasiada z wlasnej
    inicjatywy i bez uzgodnienai z odbiorca

    A.L.

  • 20. Data: 2013-10-22 17:11:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Daj spokój.
    > Bardzo często jak kurier dzwoni że ma paczkę dla mnie to proszę aby sąsiadowi
    zostawił. I zostawia.

    A nie było nic, że sąsiad prosił o zostawienie u sąsiada.
    Ja za taki numer wycięty przez kuriera momentalnie składam reklamację
    że paczka nie zotała dostarczona w terminie.