  • 41. Data: 2013-10-23 17:55:51
    Temat: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-23 02:02, witek wrote:

    > bierze sie list przewozowy do ręki .....
    > dalej to juz chyba wiesz.

    I w tym liście są telefony do wszystkich w pobliżu? ;)

    Shrek

  • 42. Data: 2013-10-23 21:18:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Shrek wrote:

    > I w tym liście są telefony do wszystkich w pobliżu? ;)
    >
    > Shrek

    przynajmniej do tych co maja sie pofatygowac w kapciach po osiedlu po
    paczke, bo kurierowi sie nie chce.

  • 43. Data: 2013-10-25 23:30:57
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    > PL SOC PRAWO:
    >
    > O DEPOZYCIE SĄDOWYM SŁYSZELI DO KURWY NĘDZY ????!!!!????!!!!

    Depozyt - depozytem. Moe to i zwoli z obowiazku starannego
    przechowywania. Ale sasiadke powiadamiac i tak trzeba - tym razem o tym,
    ze paczka jest w depozycie...

    Pozdro

    Maseł

    P.S. MSPANC

  • 44. Data: 2013-10-25 23:33:42
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 15:50, Kris pisze:
    > Daj spokój.
    > Bardzo często jak kurier dzwoni że ma paczkę dla mnie to proszę aby sąsiadowi
    zostawił. I zostawia.

    Ale tu mamy mala roznice - kurier dzwonil i ty wydales dyspozycje. A w
    watkotworcy kurier wydal tak sobie, bez dyspozycji.

    Pozdro

    Maseł

  • 45. Data: 2013-10-26 01:28:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-25 23:30, Maseł pisze:

    > Depozyt - depozytem. Moe to i zwoli z obowiazku starannego
    > przechowywania. Ale sasiadke powiadamiac i tak trzeba - tym razem o tym,
    > ze paczka jest w depozycie...

    Albo zwrócić do nadawcy i trzymac w domu pokwitowanie z poczty.

    --
    animka

  • 46. Data: 2013-10-27 09:01:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > A nie było nic, że sąsiad prosił o zostawienie u sąsiada.
    > Ja za taki numer wycięty przez kuriera momentalnie składam reklamację
    > że paczka nie zotała dostarczona w terminie.

    najgorsze co może nas spotkać to sąsiedzi debile...