  • 21. Data: 2013-10-22 18:26:42
    Temat: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Daj spokój.
    > Bardzo często jak kurier dzwoni że ma paczkę dla mnie to proszę aby
    > sąsiadowi zostawił. I zostawia.

    A ostatnio miałes pretensje, ze ktos Twojej ironii nie zrozumial...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 22. Data: 2013-10-22 18:33:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2013 16:38:43 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:

    > Za��my, �e zostaje dostarczona z uszkodzon� zawarto�ci�. B�dziesz
    >�ciga� kuriera, czy s�siada?

    Jak uszkodzona zawartośc to czy odbiore ja czy sąsiad to bez znaczenia. Trzeba by
    było wszystkie paczki w obecności kuriera otwierac a tak nigdy nie robie.
    > Co zrobisz jak nie b�dziesz m�g� odebra� od s�siada
    Odbiorę jak będe mógł-jak sąsiad będzie wdomu- może wieczorem, może nastepnego dnia.
    Prostsze to niż kazac kurierowi przywieżć nastepnego dnia czy jakies awiza.
    W sumie kilka razy zdarzyło mie się że kurier dzwoni że jest pod domem a nikogo
    niema. Poprosiłem aby wszedł na posesję i na taras położył albo jak samochód żony
    jest przed domem to do bagażnika włożył(nie mamy nawyku zamykania aut przed posesja).
    Kilka lat już tu mieszkam, kurierzy raczej się nie zmieniają to można przy jakiś
    drobnych przesyłkach takie rzeczy robić.
    Jednak najczęsciej kurierzy pomimo tego że paczka adresowana na adres domowy przywozą
    mi do pracy. Mi zaley na odebraniu przesylki im na dostarczeniu a minimum zaufania
    wśród dorosłytch ludzi nie zaszkodzi.

  • 23. Data: 2013-10-22 18:37:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2013 16:55:37 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Niejest w porzadku jak kurier zostawia paczke u sasiada z wlasnej
    > inicjatywy i bez uzgodnienai z odbiorcą. Może były.
    Zresztą gdybym nie znał sąsiada to nie zgodziłbym się odebrac przesyłki dla nieznanej
    mi osoby. Skoro kurier zostawił a autor postu odebrał to zakładam że jakies
    uzgodnienia były.

  • 24. Data: 2013-10-22 18:41:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > Zresztą gdybym nie znał sąsiada to nie zgodziłbym się odebrac przesyłki dla
    nieznanej mi osoby. Skoro kurier zostawił a autor postu odebrał to zakładam że jakies
    uzgodnienia były.

    Bledne zalożenia
    Czesto gesto kurierowi sie nie chce jechac jeszcze raz, wiec sam z
    siebie dzwoni po sąsiadach, czy zechcą paczkę odebrac za sąsiada.

    Ostatnio szczytem inteligencji popisał się kurier, ktory wyslal do
    wszystkich w poblizu smsa o tresci: "siedze na lawce przy wjezdzie na
    osiedle. prosze przyjsc odebrac paczke".

  • 25. Data: 2013-10-22 18:48:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-22 18:41, witek wrote:

    > Ostatnio szczytem inteligencji popisał się kurier, ktory wyslal do
    > wszystkich w poblizu smsa o tresci: "siedze na lawce przy wjezdzie na
    > osiedle. prosze przyjsc odebrac paczke".

    Jak się wysyła smsa do wszystkich w pobliżu? Przydatna opcja;)

    Shrek.

  • 26. Data: 2013-10-22 19:25:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Odbiorę jak będe mógł-jak sąsiad będzie wdomu- może wieczorem, może
    > nastepnego dnia. Prostsze to niż kazac > kurierowi przywieżć nastepnego dnia
    > czy jakies awiza.

    To jego problem. Nie musi kończyć pracy o 12 - może przywieźć później. Przecież
    widzi po adresie czy to jest firma, czy może osoba prywatna i akurat może być w
    pracy.

    > Jednak najczęsciej kurierzy pomimo tego że paczka adresowana na adres domowy
    > przywozą mi do pracy. Mi zaley na > odebraniu przesylki im na dostarczeniu a
    > minimum zaufania wśród dorosłytch ludzi nie zaszkodzi.

    Popatrz, a mimo, że pracuje niecałe 2 km od domu (w linii prostej 1,3 km) to nie
    przyjedzie bo to już nie jego rewir (na ogół zamawiam do pracy - chyba, że
    jakieś ważne dokumenty). Jak czuję, że cwaniaczek to mówię, aby przyjechał po
    18, bo wtedy będę w domu.

  • 27. Data: 2013-10-22 19:27:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Jak się wysyła smsa do wszystkich w pobliżu? Przydatna opcja;)

    Na listach przewozowych są na ogół numery telefonów. Zna swój rewir.

  • 28. Data: 2013-10-22 20:24:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-22 19:27, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Na listach przewozowych są na ogół numery telefonów. Zna swój rewir.

    No chyba że tak.

    Shrek

  • 29. Data: 2013-10-22 20:27:46
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 22 October 2013 18:26:42 UTC+2, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ostatnio miałes pretensje, ze ktos Twojej ironii nie zrozumial...

    Widać sąsiadka czyta p.s.p, bo właśnie przyszła po paczkę :)

    AdamK

  • 30. Data: 2013-10-22 23:25:39
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-10-22 20:27, Adam Klobukowski pisze:

    > Widać sąsiadka czyta p.s.p, bo właśnie przyszła po paczkę :)
    >
    > AdamK

    Albo sprawdziła na stronie firmy kurierskiej, że paczka dostarczona, i
    zadzwoniła lekko wkurwiona do nich z pytaniem "Co jest grane?!"
    To jej powiedzieli, że paczkę odebrał Adaś spod piątki:)

    --
    Jacek S.