  • 61. Data: 2014-08-03 20:04:35
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-03, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Wszystkie, te których ty używasz

    Czyli? Co konkretnie? Skoro już się wyrwałeś z tezą, to powinieneś wymienić
    przynajmniej jeden którego rzekomo używam, a który robi to co mówisz.

    > że może jeszcze coś innego abyś miał podstawę do stwierdzenia ze robię dokładnie to
    co
    > ty czyli pierdolę ?

    "Chyba Ty" to teraz nastolatki nawijają. Wskażesz te programy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 62. Data: 2014-08-04 00:45:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-03 20:04, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Czyli? Co konkretnie? Skoro już się wyrwałeś z tezą, to powinieneś wymienić
    > przynajmniej jeden którego rzekomo używam, a który robi to co mówisz.

    Dlaczego mam wymieniać programy które używasz ?

    > "Chyba Ty" to teraz nastolatki nawijają. Wskażesz te programy?

    Myślisz ze jak przedstawisz się jako nastolatek to ci odpuszczę ?

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2014-08-04 01:15:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-03, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego mam wymieniać programy które używasz ?

    Tu: news:lrjgch$sdv$1@node2.news.atman.pl
    stwierdziłeś, że używam automatu. Skoro już stwierdziłeś, to czekam aż podasz
    nazwę, skoroś taki ekspert i znawca. Podasz w końcu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 64. Data: 2014-08-04 17:19:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-04 01:15, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Tu: news:lrjgch$sdv$1@node2.news.atman.pl
    > stwierdziłeś, że używam automatu. Skoro już stwierdziłeś, to czekam aż podasz
    > nazwę, skoroś taki ekspert i znawca. Podasz w końcu?

    I to oznacza że mam ci podawać którego ?
    Pieluchę tez ci będę miał obowiązek zmieniać jak ci rodzice zachorują
    i nie będą w stanie ?

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2014-08-04 17:54:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-04, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > I to oznacza że mam ci podawać którego ?

    Wypadałoby. Chociażby po to by uwiarygodnić swoją teorię.
    To jak. Podasz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 66. Data: 2014-08-04 19:52:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-01 13:46, Wojciech Bancer wrote:
    > Nowe technologie pozwalają
    > na to by przesłać więcej, lepiej wyglądających i lepiej działających stron.

    ROTFL. Zdefiniuj "lepiej". Dla mnie np. obecnie lepiej jest jesli strona
    z numerem telefonu wazy 1kB a nie 1MB. Bo płacę. Rownież za wypociny
    programatorów w java scripcie.

  • 67. Data: 2014-08-04 21:43:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-04, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > ROTFL. Zdefiniuj "lepiej". Dla mnie np. obecnie lepiej jest jesli strona
    > z numerem telefonu wazy 1kB a nie 1MB. Bo płacę. Rownież za wypociny
    > programatorów w java scripcie.

    Reductio ad absurdum. Na Twoje nieszczęście ludzie mają w głębokim
    poważaniu Twoje "lepiej" i chcą czegoś więcej niż tylko strony z numerem
    telefonu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 68. Data: 2014-08-04 22:32:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-04 21:43, Wojciech Bancer wrote:
    > Reductio ad absurdum.

    Bzdura. Poszkuje kontaktu do powiedzmy ZUSu w Otwocku z numerem
    telefonu. Dostaje z 50kB javascriptu, css, gównianego układu na divach
    wyglądającego jak rekodzieło we frontpage, "thumbnail viewer" cokolwiek
    to miało by być, poradnik co to jest cookies, pierdyliard małych png do
    robienia kresek w ramkach tabelek, z tysiąc idiotycznych <div></div>
    cholera wie po co, neostat jakiś i masę innych glitchy. I numery telefonu.

    > Na Twoje nieszczęście ludzie mają w głębokim
    > poważaniu Twoje "lepiej" i chcą czegoś więcej niż tylko strony z numerem
    > telefonu.

    A czego jeszcze chcą od strony z numerem telefonu poza numerem telefonu?

  • 69. Data: 2014-08-04 22:49:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-04, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > robienia kresek w ramkach tabelek, z tysiąc idiotycznych <div></div>
    > cholera wie po co, neostat jakiś i masę innych glitchy. I numery telefonu.

    No i właśnie opisałeś zajebisty przykład jak to kiedyś wyglądało i na co
    cierpiały strony okresu "robimy kompatybilne z idiotycznymi starymi
    przeglądarkami".

    > A czego jeszcze chcą od strony z numerem telefonu poza numerem telefonu?

    Możesz chcieć danych kontaktowych osoby (vcard), mapy dojazdu (gmap/js lub
    natywnie) (licząc od Twojej aktualnej pozycji) (geolokacja, html5/mobile),
    wskazówek dojazdu komunikacją miejską (sprzężenie z np. jakdojade.pl).

    Wreszcie możesz chcieć połączyć się wirtualnie przez skype, lub inny
    popularny komunikator, umówić wizytę na konkretną godzinę, poprosić
    o opiekę dla osoby niepełnosprawnej i sprawdzić stan swojej sprawy.

    A w końcu może się okazać, że w ogóle nie potrzebujesz dzwonić, bo sprawę
    możesz załatwić elektronicznie i np. o 23, a nie "w godzinach pracy urzędu".

    Ale oczywiście można i w stronę "ja chcę telefon" i chuj.
    I mieć resztę świata w dupie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 70. Data: 2014-08-04 23:08:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-04 17:54, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Wypadałoby. Chociażby po to by uwiarygodnić swoją teorię.
    > To jak. Podasz?

    Tak. Jak przyjadę ci pieluchę zmienić to przy okazji powiem
    i to. Pasuje ? czy jeszcze jakieś roszczenia ?