  • 81. Data: 2014-08-05 22:17:11
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-05, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Przestaniesz zmieniać treść mojej wypowiedzi poprzez tendencyjne
    > wycinanie ?

    Ależ ja jej absolutnie nie zmieniam.
    Po prostu się nie odnoszę do pyskówek.
    Podasz ten program, czy nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 82. Data: 2014-08-06 01:28:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-05 22:17, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Ależ ja jej absolutnie nie zmieniam.

    Zmieniasz. Nawet już napisałem jak. Pomięć szwankuje czy jak
    specjalista od polityki masz selektywną ?

    > Po prostu się nie odnoszę do pyskówek.

    Odnosisz się.

    > Podasz ten program, czy nie?

    Obronisz w jakiś sposób swoje bezzasadne roszczenie wobec mnie ?
    Dorośniesz i spoważniejesz ?

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2014-08-06 09:46:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-05, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Zmieniasz. Nawet już napisałem jak.

    To że coś napiszesz nie powoduje że staje się to aksjomatem.
    Podasz nazwę programu? Kompletnie nie interesuje mnie co masz
    do powiedzenia w innym temacie i będę to wycinać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 84. Data: 2014-08-06 10:23:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-06 09:46, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > To że coś napiszesz nie powoduje że staje się to aksjomatem.
    > Podasz nazwę programu? Kompletnie nie interesuje mnie co masz
    > do powiedzenia w innym temacie i będę to wycinać.

    Wycinając i tendencyjnie zmieniając sens tego co napisałem
    udowadniasz że nie tylko zachowujesz się jak smarkacz ale i
    nim jesteś.

  • 85. Data: 2014-08-06 11:16:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-06, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    I FUT, tam gdzie Twoje miejsce.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 86. Data: 2014-08-06 20:21:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-05 18:08, Wojciech Bancer wrote:
    > Przejawem nowoczesnej technologii jest co? Javascript?

    On jest przejawem zbednej technologii. 99% javascriptui sluży reklamom.
    Pozostałe 1% to gówniane, nieklikalne menu na stronach "to jestem ja i
    mój piesek" albo "intel.pl".

    > Dla przykładu:
    > wolisz transformację przeprowadzoną Javascript, realizowaną przez CPU,
    > czy sprzętową, przez CSS3/procesor graficzny?

    Wolę transformację realizowana przez przeglądarkę w sposob któremu
    autorowi strony nie musi być znany.

    > Wolisz zestawy danych przesyłane
    > za każdym razem, czy możliwość przechowywania konkretnych danych/preferencji
    > w local storage?

    Moje konkretne dane to konkretne *strony* w ktore klikam. Nie muszę mieć
    megastrony która jak tylko dotkne myszki to od razu interpoluje drogę
    wskaźnika myszki i doładowuje dynamicznie telefon do sekretariatu szkoły
    oszczędszając 100 bajtów za pomocą megabajtowego skryptu. W dodatku
    zazwyczaj pisanego przez imbecyla.

    > Wolisz przesyłane dane realnie pod Twoje urządzenie (adaptive design),
    > czy siane layouty tabelkowo-divowe z ciętymi obrazkami symulującymi efekty
    > graficzne?

    Po co symulować efekty graficzne na, DO JASNEJ CHOLERY, stronie
    informującej mnie o numerze telefonu do zusu w Otwocku?

    > Bo ja właśnie o tym.

    Czyli że te nowoczesne rzeczy o ktorych wspominasz to:
    a) zajebiście duze skrypty pozwalające na doładowanie 100 bajtów
    telefonu jak-by-co
    b) kolorowe migające discopolowe strony z zajebistym layoutem które po
    przeskrolowaniu 3 page down mają numer telefonu gdzies nasrany pomiedzy
    grafikami symulującymi efekty graficzne

    Nowoczesność w domu i zagrodzie (i w ZUSie).

    Zakładasz, błednie, że autorzy strony chcą nam zrobić dobrze. Nie, oni
    chcą sobie zrobić dobrze. Zrzucić na Ciebie moc obliczeniową, śledzenie
    reklam, zarządzanie loginami żeby jak najmniej obciążyć wlase serwery.
    Czasem jakieś imbecyle po studiach chcą się wykazać i wychodzi while(1);
    zjadając mi CPU (hello allegro). Nie, Dynamiczne strony w dowolnej z
    dzialających obecnie wersji to *GÓWNO*. Ty zaś mowisz o utopii. Ona nie
    nastapi, bo jest w interesie tylko klientow.

  • 87. Data: 2014-08-06 20:52:38
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2014 11:16:12 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2014-08-06, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    Nie zaglądałem do wątku z tydzień, patrzę - O, Panowie jeszcze dyskutują,
    zapewne o aspektach prawnych?

    --
    pozdro
    poreba

  • 88. Data: 2014-08-06 21:08:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-06, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > grafikami symulującymi efekty graficzne
    >
    > Nowoczesność w domu i zagrodzie (i w ZUSie).

    No przecież Ci napisałem już parę razy, że nie.
    A Ty nadal swoje. Czytasz co napisałem w ogóle?

    Ciągle jako "przykłady" podajesz mi strony zgodne z trendami
    z okolic IE6.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl