  • 1. Data: 2014-07-28 23:32:17
    Temat: Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    Kuriozum.

    "Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz
    czołgu"

    "Zarzuty usiłowania wywozu na Ukrainę bez wymaganego zezwolenia 551
    hełmów przedstawili prokuratorzy z Zamościa obywatelowi Ukrainy Olegowi
    I. Grozi za to do 10 lat więzienia."

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/jechal-na-u
    kraine-z-setkami-helmow-dla-mieszkancow-grozi-mu-do-
    10-lat-wiezienia,454084.html

    Tyle samo grozi za pobicie ze skutkiem śmiertelnym....

    --

    Fug the Sigstem!

  • 2. Data: 2014-07-29 08:39:52
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 23:32, HIKI pisze:
> [...]
    kraine-z-setkami-helmow-dla-mieszkancow-grozi-mu-do-
    10-lat-wiezienia,454084.html

    > Tyle samo grozi za pobicie ze skutkiem śmiertelnym....

    To jest tzw. racja stanu:)

    Swoją drogą, to wspieranie banderowców powinno być karane jeszcze surowiej.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 3. Data: 2014-07-29 08:52:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2014 08:39, Wiesiaczek pisze:

    > Swoją drogą, to wspieranie banderowców powinno być karane jeszcze surowiej.

    Odezwał się zdrajca i neosowiecki agent.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 4. Data: 2014-07-29 10:22:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 08:39:52 +0200 osobnik zwany Wiesiaczek
    napisał:

> [...]
    454084.html

    > To jest tzw. racja stanu:)
    >
    > Swoją drogą, to wspieranie banderowców powinno być karane jeszcze

    a uprawianie prosowieckiej propagandy w sieci to zdrada stanu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-07-29 12:14:07
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:lr7gb5$l3g$1@node1.news.atman.pl...

    > Odezwał się zdrajca i neosowiecki agent.

    Oooo! Nie podoba ci się karanie banderowców?
    Dlaczego?

  • 6. Data: 2014-07-29 12:15:08
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    454084.html
    > a uprawianie prosowieckiej propagandy w sieci to zdrada stanu

    Kto uprawia propagandę prosowiecką?

  • 7. Data: 2014-07-29 12:31:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 12:15:08 +0200 osobnik zwany mkarwan
    napisał:

    454084.html

    > Kto uprawia propagandę prosowiecką?

    Wiesiaczek. Ale widzę, że Też masz ochotę antysemicki trollu

  • 8. Data: 2014-07-29 12:38:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2014 12:14, mkarwan pisze:
    > w wiadomości news:lr7gb5$l3g$1@node1.news.atman.pl...

    > Oooo! Nie podoba ci się karanie banderowców?
    > Dlaczego?

    Kurwanie głupi, granica z Ukrainą nie stanowi portalu temporalnego.

  • 9. Data: 2014-07-29 13:13:23
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:lr7tju$3tp$1@node1.news.atman.pl...

    > Kurwanie głupi, granica z Ukrainą nie stanowi portalu temporalnego.

    Czy oprócz okazywania chamstwa i wulgarności potrafisz odpowiadać na
    pytanie?

  • 10. Data: 2014-07-29 13:17:02
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    kraine-z-setkami-
    >>> helmow-dla-mieszkancow-grozi-mu-do-10-lat-wiezienia,
    454084.html
    > Wiesiaczek. Ale widzę, że Też masz ochotę antysemicki trollu

    Nie zauważyłem aby uprawiał propagandę prosowiecką.
    Masz na to jakieś dowody w postaci linków do jego listów gdzie taka
    propagandę uprawia?

    Używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego określenia.
    Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.