  • 1. Data: 2014-07-29 08:20:51
    Temat: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Nie miacie kłopotów z obsługą portalu, a konkretnie ze ściąganiem dokumentów
    przez IE (v. 8)?

  • 2. Data: 2014-07-29 09:04:49
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    > Nie miacie kłopotów z obsługą portalu, a konkretnie ze ściąganiem
    > dokumentów przez IE (v. 8)?

    Mamy.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-07-29 11:13:20
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    I co?
    Próbowałaś dzwonić do informatyków?
    Co oni na to?
    Szczęśliwie Safari daje radę ściągać pliki.

    -----

  • 4. Data: 2014-07-29 16:14:48
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nie miacie kłopotów z obsługą portalu, a konkretnie ze ściąganiem
    > dokumentów
    > przez IE (v. 8)?
    Zależy od strony.
    Dobre strony działają, złe niedziałają.
    Z mojej wstopce się ściąga pszez IE 6 i wyższe, a może i niższe.Więc (v.8
    też ściąga).

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 5. Data: 2014-07-29 18:06:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 08:20:51 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Nie miacie kłopotów z obsługą portalu, a konkretnie ze ściąganiem dokumentów
    > przez IE (v. 8)?

    Ale wiesz, że mamy już 2014 rok?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2014-07-29 18:47:46
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Czyli wymarło pokolenie informatyków i teraz zoutsourcingowane dupki robią
    strony dla Min. Spraw. ?

    -----

  • 7. Data: 2014-07-29 19:17:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-07-29, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > Czyli wymarło pokolenie informatyków i teraz zoutsourcingowane dupki robią
    > strony dla Min. Spraw. ?

    Czyli biznes zaczął liczyć koszty obsługi starych badziewii.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2014-07-30 08:00:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Czyli biznes zaczął liczyć koszty obsługi starych badziewii.

    IE nie używam, ale moim zdaniem, jeśli pliki są do pobrania, powinny być
    udostępnione w prost sposób bez zbędnych fajerwerków (co najwyżej będzie
    się to źle wyświetlało na starszych przeglądarkach, ale to już kwestia
    osób używających takowych, ale dostęp będzie), wtedy żadna przeglądarka
    nie powinna mieć kłopotów... Obecnie udziwnianie interface'ów mnie
    wkurza, znalezienie czegoś na stronie przy skaczących obrazkach jest
    coraz trudniejsze...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 9. Data: 2014-07-30 10:30:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-30 08:00, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

> [...]
    > nie powinna mieć kłopotów... Obecnie udziwnianie interface'ów mnie
    > wkurza, znalezienie czegoś na stronie przy skaczących obrazkach jest

    Właściciel strony nie udostępnia plików aby zrobić tobie i
    innym ściągającym dobrze czy prezent ale by zarobić na reklamach
    lub wciskanych na siłę gównianych programach.
    I może się zdarzyć że jeśli blokujesz się przed tym to
    nie będziesz miał dostępu do udostępnianych plików.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-07-30 11:18:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-30 10:30, RadoslawF pisze:

> [...]
    > I może się zdarzyć że jeśli blokujesz się przed tym to
    > nie będziesz miał dostępu do udostępnianych plików.

    Ale to chyba chodzi o stronę ministerstwa? - więc to chyba inna kategoria...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl