  • 51. Data: 2014-08-01 20:20:34
    Temat: Re: [OT] Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer 8.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 1 Aug 2014 19:08:55 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > No właśnie nie odróżniasz drukowania strony www od konwertowania dp pdf
    > (funkcja Adobe Acrobata).

    To jeszcze raz przeczytaj mojego posta.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 52. Data: 2014-08-02 13:07:14
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-01, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Expierd

    Więc robisz dochodowe strony, czy nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 53. Data: 2014-08-02 13:08:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-01, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie ma programu który za niego zrobi taką stronę a sam z tego
    > co widać nie potrafi. I stąd ten natłok bezsensownych argumentów
    > że strony powinny wspierać tylko nowe standardy.

    Bezsensowne to jest wspieranie muzealników.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 54. Data: 2014-08-02 20:32:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-02 13:08, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Bezsensowne to jest wspieranie muzealników.

    I nawet nie wiesz kto to jest muzealnik.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-08-02 21:14:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-02, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > I nawet nie wiesz kto to jest muzealnik.

    Wiem. A Ty wiesz co to jest licentia poetica?
    Praca na rzecz zabytków jest charakterystyczna dla
    pracowników muzeów, stąd przez analogię użyłem go tu.
    Trochę wyobraźni trzeba, a nie tylko "złego dnia"
    i chęci dopierdolenia komuś.

    I zdanie podtrzymuję.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2014-08-02 22:06:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-02 21:14, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

> [...]
    > pracowników muzeów, stąd przez analogię użyłem go tu.
    > Trochę wyobraźni trzeba, a nie tylko "złego dnia"

    Ja też podtrzymuje, to w którym stwierdzam że "strony" robisz
    automatem który robi tylko takie które poprawnie odtworzy
    najnowsza przeglądarka. Bo sam tego zrobić nie potrafisz.
    Cała reszta zamieszania na temat staroci czy muzealników
    jest po to żeby nikt tego nie zauważył.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2014-08-02 22:56:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-02, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > najnowsza przeglądarka. Bo sam tego zrobić nie potrafisz.
    > Cała reszta zamieszania na temat staroci czy muzealników

    Innymi słowy stosujesz typowy trollerski chwyt, odpowiadasz
    durnym adpersonanem na jakąkolwiek argumentację. Ot takie
    "dojebać na bezczelnego" i w tak głupi sposób, żeby drugiej
    stronie opadło wszystko i nie miała ochoty na dyskusję.
    Coś jak "masz fiuta, jesteś gwałcicielem".

    Wracając do meritum: na IE6-8 pisałem wtedy kiedy miałem
    za to płacone. A to za co ja konkretnie mam teraz płacone
    i co umiem jest nie na temat. Na początku dyskusji zdołałem
    zauważyć, że obecnie *biznes* za to nie chce płacić, co dość
    łatwo zweryfikuje każdy kto choć trochę w branży siedzi.

    Ty jak na razie zdążyłeś zabłysnąć jedynie zawistnym
    adpersonanem, z kategorii jak wyżej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 58. Data: 2014-08-03 11:47:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-02 22:56, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

> [...]
    > stronie opadło wszystko i nie miała ochoty na dyskusję.
    > Coś jak "masz fiuta, jesteś gwałcicielem".

    Jak ty to samo robiłeś w dyskusji to jakoś ci to nie
    przeszkadzało a jak tobie to zrobiono to już się
    dzieciątko czuje pokrzywdzone ?

> [...]
    > zauważyć, że obecnie *biznes* za to nie chce płacić, co dość
    > łatwo zweryfikuje każdy kto choć trochę w branży siedzi.

    Jasne. Wtedy automaty robiły kod pod IE8 to i ty "pisałeś"
    pod IE8.

    > Ty jak na razie zdążyłeś zabłysnąć jedynie zawistnym
    > adpersonanem, z kategorii jak wyżej.

    Ty zabłysnąłeś tym wcześniej, ja tylko powtarzam zachowania
    takiego praworządnego osobnika jak ty. I dziwie się że
    takie zachowanie tak cię boli. Czyżbyś chciał aby tak bolało
    twoich rozmówców.

  • 59. Data: 2014-08-03 13:05:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-03, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Jasne. Wtedy automaty robiły kod pod IE8 to i ty "pisałeś"
    > pod IE8.

    Dobra. Sprawdzam. Wskaż te automaty, albo przestań pierdolić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 60. Data: 2014-08-03 19:27:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-03 13:05, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Dobra. Sprawdzam. Wskaż te automaty, albo przestań pierdolić.

    Wszystkie, te których ty używasz że może jeszcze coś innego
    abyś miał podstawę do stwierdzenia ze robię dokładnie to co
    ty czyli pierdolę ?