  • 41. Data: 2014-08-01 16:01:17
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-01, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > Synek, mam swoją witrynę od 1995 , która bez większych zmian działa do
    > dzisiaj na wszystkich przeglądarkach i działałaby bez żadnych zmian,

    Tak. Wiedza na poziomie "ja i mój sąsiad" to zajebisty wyznacznik
    rozwoju technologii. Powtórz, ile zarabiasz na tej stronie?
    Jak duży ruch obsługujesz? Jak duży zespół zatrudniasz do jej rozbudowy
    i aktualizacji? Może być rząd wielkości.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2014-08-01 16:14:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno>

    > Oczywiście, że można. Po co komu np. grid albo flexbox, skoro wszystko
    > można zrobić na tabelkach.

    Jaaasne, po 20-tu latach CSS odkrył frame'y

  • 43. Data: 2014-08-01 16:16:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

> [...]
    > Jak duży ruch obsługujesz? Jak duży zespół zatrudniasz do jej rozbudowy
    > i aktualizacji? Może być rząd wielkości.

    Bo twoja witryna nie chce działać w nieco tylko starszej przeglądarce ?

  • 44. Data: 2014-08-01 16:29:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-01, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > Bo twoja witryna nie chce działać w nieco tylko starszej p

    Na początku ustalam, czy rozmawiam z kimś kto dyskutuje nie mając
    pojęcia o temacie, czy nie. Więc?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2014-08-01 16:32:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 1 Aug 2014 16:14:13 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Jaaasne, po 20-tu latach CSS odkrył frame'y

    CSS odkrył mnóstwo rzeczy, z których nie można korzystać przez
    internetowych archeologów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 46. Data: 2014-08-01 19:08:55
    Temat: Re: [OT] Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer 8.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No właśnie nie odróżniasz drukowania strony www od konwertowania dp pdf
    (funkcja Adobe Acrobata).

    -----

  • 47. Data: 2014-08-01 19:22:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie masz pojęcia o temacie.
    Chodzi o bardzo prostą stronę i mozliwość ściągnięcia (otwarcia lub
    zapisania) pliku z niej.
    Jeśli wg jakiegoś "informatyka" IE 8 do tego nie wystarcza, to niech idzie
    krowy pasać, bo gęsi za inteligentne dla niego.

    -----

  • 48. Data: 2014-08-01 19:43:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-01 15:07, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Albo nie mieści Ci się w głowie

    Nie ma programu który za niego zrobi taką stronę a sam z tego
    co widać nie potrafi. I stąd ten natłok bezsensownych argumentów
    że strony powinny wspierać tylko nowe standardy.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2014-08-01 19:44:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Na początku ustalam, czy rozmawiam z kimś kto dyskutuje nie mając
    > pojęcia o temacie, czy nie. Więc?

    Expierd

  • 50. Data: 2014-08-01 20:16:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno>

    > CSS odkrył mnóstwo rzeczy, z których nie można korzystać przez
    > internetowych archeologów.

    Ja swoje, ten swoje.