  • Data: 2020-05-20 11:10:49
    Temat: Re: Podpalacz samochodów na wolności. I znów podpala.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ec41b17$0$17342$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 19.05.2020 o 17:37, J.F. pisze:
> [...]
    >>> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-jace
    k-t-znow-zatrzymany-za-podpalenie-aut-4587231

    >Jesli są dowody, ze on, to nie ważne, jak bardzo skomplikowane czy
    >proste typowanie. Nie wykluczone, że wyłapują go na monitoringu po
    >prostu.

    Jakbys nie wiedzial, ze policjantom zdarza sie "dokleic sprawe".
    I wtedy jakos dowody niewazne, albo sie znajduja ...

    >Te bestie, to tylko przestępstwa przeciwko wolności seksualnej.
    >Natomiast gość najwyraźniej jest niebezpieczny dla otoczenia.

    No i co z nim? Wypuscic zle, dozywocie ?

    >No do odbytej już kary, to raczej połączyć się nie da. Ale nie będzie
    >też recydywy.

    Tym niemniej chyba nie o to w przepisie chodzi ?
    A czy kara byla odbyta ... chyba jeszcze nie. Natomiast pierwsza
    sprawa juz zakonczona...

    >Bo dziennikarze podstawowych rzeczy nie ogarniają. To, że ktoś
    >nieprzerwanie odbywa karę pozbawienia wolności nie jest tożsame z
    >tym,
    >że pozostaje za kratami nieprzerwanie. To są zupełnie różne rzeczy.

    A, to moze ja nie ogarniam, nie dziennikarze.
    Przepustki jakies, przerwy, czy wyzsza kombinacja ?

    >To już by mu można w warunkach recydywy przypisać.

    Mnie tam chodzi o to czy dowody niewystarczajace, czy policjanci z
    prokuratorem na sline lepili.
    Bo z recydywą to chyba by jeszcze nie wyszedl ?

    J.