  • Data: 2020-05-20 11:41:08
    Temat: Re: Podpalacz samochodów na wolności. I znów podpala.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2020 o 11:17, J.F. pisze:

    > Podkreślał, że jego zdaniem przesądziła o tym presja opinii publicznej.
    > - Tu nie chodzi o nic innego, ale o to, żeby zamknąć Jacka na jak
    > najdłużej, bo "jak wyjdzie, to znów podpali samochód" - tłumaczył."
    >
    > No i mial racje :-)

    Oczywiście, że miał rację - świry powinny być leczone - przymusowo jak
    trzeba, albo niech odpowiadają normalnie - czyli za podalenia do
    pierdla. A to że jest presja społeczna, żeby groźnych świrów izolować,
    to nic dziwnego i nie wiem w jaki sposób niby ma wpływać na sprawę?

    To tak jakby twierdził, że na przykład złodzieja należy puścić wolno, bo
    ludziki się domagają żeby złodzieja zamknąć. Jak sąd dowody, to niby jak
    ma wpływać na wyrok opinia społeczna, że łamanie prawa należy karać
    zgodnie z przepisami. W tym wypadku ustalić jak świr to do zakładu
    zamkniętego, jak zdrowy to do piedla i po zawodach.

    --
    Shrek