  • Data: 2020-05-20 12:16:00
    Temat: Re: Podpalacz samochodów na wolności. I znów podpala.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-20 o 11:48, Shrek pisze:

    > Zobacz drugą część zdania;) Jak biegły ma stwierdzić, że koleś ma zryte
    > albo nie (zwłaszcza w przypadku synka znanego i skutecznego adwokata),
    > to stwierdzi to, co uniemożliwia pociągnięcie go do odpowiedzialności.
    > Czyli w tym przypadku "nie da się jednoznacznie stwierdzić choroby
    > psychicznej".
    >
    > Pamiętaj że zabójcę adamowicza też "przebadali" i stwierdzili, że nie ma
    > zagrożenia mimo że deklarował "dużą akcję z użyciem przemocy". Potem
    > wpuścili go do samolotu, borowiki go przegoniły spod belwederu gdzie
> [...]

    Bardziej chodziło mi o to, że jeśli z jednej strony mamy opinię biegłych
    "nie świr", a z drugiej strony jakiś anonim z usenetu pisze "to świr",
    to waga tych opinii jest diametralnie inna.

    Jasne, że biegli ostateczną wyrocznią nie są, nie są kryształowo
    uczciwi, czasem pewnie nawet nie ma narzędzi, aby mieć stuprocentową
    pewność, kto wie, może nawet ojcu zależy też, aby mieć syna bardziej
    przestępcę niż wariata, ale pomijanie tego wszystkiego stwierdzeniem
    "podpalił, podpala, więc świr" trąci trochę ignorancją.

    --
    Liwiusz