  • Data: 2020-05-20 12:26:49
    Temat: Re: Podpalacz samochodów na wolności. I znów podpala.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2020 o 12:16, Liwiusz pisze:

    > Bardziej chodziło mi o to, że jeśli z jednej strony mamy opinię biegłych
    > "nie świr", a z drugiej strony jakiś anonim z usenetu pisze "to świr",
    > to waga tych opinii jest diametralnie inna.

    Waga może i jest, natomiast z powodów przytoczonych wyżej moim zdaniem
    bliższa prawdy będzie opinia anonimowych internautów:) Oni mówią jak
    jest, biegły mówi tak, żeby jego dupa była obita blachą:P

    > Jasne, że biegli ostateczną wyrocznią nie są, nie są kryształowo
    > uczciwi, czasem pewnie nawet nie ma narzędzi, aby mieć stuprocentową
    > pewność, kto wie, może nawet ojcu zależy też, aby mieć syna bardziej
    > przestępcę niż wariata, ale pomijanie tego wszystkiego stwierdzeniem
    > "podpalił, podpala, więc świr" trąci trochę ignorancją.

    Podpalił raz - pewnie tak. Jak ktoś podpala wielokrotnie, to może być
    wiele powodów, jednak ockham mówi, że kolo ma zaburzenia psychiczne.

    --
    Shrek