  • Data: 2020-05-20 12:57:11
    Temat: Re: Podpalacz samochodów na wolności. I znów podpala.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ec50361$0$17359$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-05-20 o 11:48, Shrek pisze:
> [...]

    Ziobro juz chyba 6 lat probuje i cos nie moze :-)
    Tzn 6 lat jako PG, bo w ogole to znacznie dluzej.

    >Bardziej chodziło mi o to, że jeśli z jednej strony mamy opinię
    >biegłych "nie świr", a z drugiej strony jakiś anonim z usenetu pisze
    >"to świr", to waga tych opinii jest diametralnie inna.

    >Jasne, że biegli ostateczną wyrocznią nie są, nie są kryształowo
    >uczciwi, czasem pewnie nawet nie ma narzędzi, aby mieć stuprocentową
    >pewność, kto wie, może nawet ojcu zależy też, aby mieć syna bardziej
    >przestępcę niż wariata, ale pomijanie tego wszystkiego stwierdzeniem
    >"podpalił, podpala, więc świr" trąci trochę ignorancją.

    Ale popatrz na slowa ojca:
    "Biegli uznali, że Jacek T. był w pełni poczytalny, a jedynie ma
    nieprawidłową osobowość i uzależnienie od alkoholu. Co więcej nie
    stwierdzili nawet, że ma skłonności piromańskie. Ale zdaniem adwokata,
    jego syn jest przede wszystkim chory. I zamiast kary potrzebuje
    pomocy.

    - Te czyny są absurdalne - mówił adwokat o opisanych przez prokuratora
    podpaleniach. - Bo Jacek nic z tego nie ma, poza tym, że siedzi w
    więzieniu. Nikt nie dokonał badania pod tym kątem jego mózgu. Jacek ma
    takie schorzenie, które za 20 lat będzie kwalifikowane jako zaburzenie
    psychiczne."

    Nic z tego nie ma, oprocz odsiadki. świr. Mniejsza o dokladna
    diagnoze.
    No chyba, ze nie tyle swir, co lubi to wiezienne zycie ... a to tez
    swir :-)

    J.