  • 11. Data: 2009-11-17 00:08:41
    Temat: Re: Pobieranie opłat przez Szpital
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > sugerujesz, że pobyt matki z 1 miesięcznym dzieckiem winnien być
    > luksusem dla matki?

    Nie, ale koszt pobytu matki, to nie jest kosz leczenia, który jest
    rzekomo bezpłatny w myśl konstytucji.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-11-17 06:12:02
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne pytanie.
    >
    > Art. 68. /Konstytuca RP?
    >
    > 1. Każdy ma prawo do ochrony zdrowia.
    >
    > 2. Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji materialnej, władze
    > publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej
    > finansowanej ze środków publicznych. Warunki i zakres udzielania świadczeń
    > określa ustawa.
    >
    > A gdzie tak jest ?

    Albo nie przeczytałes uważnie, albo ja nie wyrażnie napisałem. Ale
    obywatelowi czyli mojemu dziecku opieke zapewnili ale ja, żeby z nim być w
    nocy (dziecko jest małe) musiałem zapłacić.

  • 13. Data: 2009-11-17 06:14:19
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości
    > Ale w czym problem? Nikt nie pisal przeciez o hotelu a o byciu z chorym

    Jak to nikt ja pisałem a jestem autorem tego wątku

  • 14. Data: 2009-11-17 06:15:36
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ta opłata, to nie jest forma darowizny na jakąś fundację? Bop o takich
    > sprawach słyszałem i kończyły się wcześniej czy później zarzutami
    > prokuratorskimi dla twórców systemu. Normalnie nie za bardzo sobie to
    > wyobrażam. Szpital powinien jakiś paragon wydać. Co na nim jest? Faktura?

    Szpital wydaje pokwitowanie wpłaty. Jak oni to tam księgują tego nie wiem.

  • 15. Data: 2009-11-17 07:57:00
    Od: "ftJIP" <1...@a...pl>

    "mz" <l...@w...pl> wrote in message

    > Szpital wydaje pokwitowanie wpłaty. Jak oni to tam księgują tego nie wiem.

    No ale co jest na tym pokwitowaniu? Że są to pieniądze za co?

    I czy rzeczywiście szpital kwituje odbiór tych pieniędzy czy ktoś inny?

  • 16. Data: 2009-11-17 08:59:58
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "ftJIP" <1...@a...pl>
    napisał w wiadomości news:hdtl0h$tit$1@newsread2.aster.pl...
    > "mz" <l...@w...pl> wrote in message

    > No ale co jest na tym pokwitowaniu? Że są to pieniądze za co?
    >
    > I czy rzeczywiście szpital kwituje odbiór tych pieniędzy czy ktoś inny?

    Na pokwitowaniu jest, że wpłacam na konto szpitala. Podpisane przez siostrę
    oddziałową

  • 17. Data: 2009-11-17 17:04:48
    Temat: Odp: Pobieranie opłat przez Szpital
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na pokwitowaniu jest, że wpłacam na konto szpitala. Podpisane przez
    > siostrę oddziałową

    No jak możesz u siostry oddziałowej wpłacać na konto szpitala? Ona jakimś
    bankiem jest?

  • 18. Data: 2009-11-17 21:40:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > No jak możesz u siostry oddziałowej wpłacać na konto szpitala? Ona jakimś
    > bankiem jest?

    A to tylko w bankach konta są? Widać, że wiele z księgowością nie masz
    wspólnego:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Konto_ksi%C4%99gowe