  • 1. Data: 2009-11-16 10:47:58
    Temat: Lokatorskie prawo do lokalu
    Od: Luke <l...@w...pl>

    Witam, mam mieszkanie ze spółdzielczym lokatorskim prawem do lokalu.
    Lokalu z takim prawem nie mogę sprzedać ale czy jest jakiś sposób aby
    w zamian za odstępne taki lokal komuś przekazać?

  • 2. Data: 2009-11-16 10:51:47
    Temat: Re: Lokatorskie prawo do lokalu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Luke pisze:
    > Witam, mam mieszkanie ze spółdzielczym lokatorskim prawem do lokalu.
    > Lokalu z takim prawem nie mogę sprzedać ale czy jest jakiś sposób aby
    > w zamian za odstępne taki lokal komuś przekazać?

    Możesz sprzedać takowe prawo.

    6008

  • 3. Data: 2009-11-16 11:00:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Możesz sprzedać takowe prawo.

    A można to prawo zbyć?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-11-16 11:03:56
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Luke <l...@w...pl> naskrobał/a w
    d.googlegroups.com:

    > Witam, mam mieszkanie ze spółdzielczym lokatorskim prawem do lokalu.
    > Lokalu z takim prawem nie mogę sprzedać ale czy jest jakiś sposób aby
    > w zamian za odstępne taki lokal komuś przekazać?

    Możesz co najwyżej wynająć taki lokal.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 5. Data: 2009-11-16 11:11:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A można to prawo zbyć?

    Wiem, że zabrzmi ta odpowiedź dziwnie:

    Nie, ale jednak da się :)

    6008

  • 6. Data: 2009-11-16 11:13:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Wiem, że zabrzmi ta odpowiedź dziwnie:
    >
    > Nie, ale jednak da się :)

    A możesz podać przepis (w znaczeniu: algorytm postępowania)? :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-11-16 11:26:50
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Można zamienić.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-11-16 11:28:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A możesz podać przepis (w znaczeniu: algorytm postępowania)? :)

    Szczera rozmowa z zarządem SM to raz. 2 to np zamienić, 3 ...
    mniej szczera rozmowa z zarządem SM :)

    6008

  • 9. Data: 2009-11-16 12:15:35
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Luke pisze:
    > Witam, mam mieszkanie ze spółdzielczym lokatorskim prawem do lokalu.
    > Lokalu z takim prawem nie mogę sprzedać ale czy jest jakiś sposób aby
    > w zamian za odstępne taki lokal komuś przekazać?

    Do takiego lokalu to nie masz żadnego prawa. Jesteś tylko i wyłącznie
    jego użytkownikiem oraz właścicielem ale wkładu tzw. lokatorskiego.
    I to tyle.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 10. Data: 2009-11-16 12:29:22
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Z Ciebie taki mecenas jak z półtuska premier.
    JaC

    -----