  • 1. Data: 2009-11-16 06:21:57
    Temat: Ukryta amnestia
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/2,392626_Nadchodzi_ukryta_a
    mnestia.html

    Obecnie poza zakładami karnymi przebywa łącznie ponad 80 tys. skazanych.
    Osoby te wyszły na wolność warunkowo, ale także m.in. na przepustki albo w
    ogóle nie trafiły za kraty. Tych ostatnich jest najwięcej, bo aż połowa -
    oczekują na odbycie kary. Głównie z powodu braku miejsc w więzieniach.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 2. Data: 2009-11-16 06:41:35
    Temat: Re: Ukryta amnestia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > ogóle nie trafiły za kraty. Tych ostatnich jest najwięcej, bo aż połowa -
    > oczekują na odbycie kary. Głównie z powodu braku miejsc w więzieniach.

    Trzeba przygotować miejsca dla Prawdziwych Przestępców, czyli małolatów
    dzielących się przez p2p muzyką i filmami czy ludzi chodzących z
    koszulką z Che. Drobnych przestępców, np. sprawców pobić, zgwałceń i
    napadów, można wypuścić.

    (zaraz mnie skażą za Stosowanie Sarkazmu Wobec Wymiaru Sprawiedliwości ;-> )

  • 3. Data: 2009-11-16 11:28:30
    Od: raqs <r...@i...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > napadów, można wypuścić.
    >
    > (zaraz mnie skażą za Stosowanie Sarkazmu Wobec Wymiaru Sprawiedliwości ;-> )

    Nie wspominając o Niebezpiecznym Gangu Tłumaczy!!

  • 4. Data: 2009-11-16 12:12:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    raqs pisze:

    > Nie wspominając o Niebezpiecznym Gangu Tłumaczy!!

    Póki nie robię tłumaczeń przysięgłych - jestem czysty :-P

  • 5. Data: 2009-11-16 13:47:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 13:12:22 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Póki nie robię tłumaczeń przysięgłych - jestem czysty :-P

    Wydaje Ci się :D
    Przetłumacz (stwórz!!) napisy do jakiegoś filmu i powieś je na np.
    napisy.org ;)))

  • 6. Data: 2009-11-16 13:55:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > Wydaje Ci się :D
    > Przetłumacz (stwórz!!) napisy do jakiegoś filmu i powieś je na np.
    > napisy.org ;)))

    A, fakt... No cóż - kolejny groźny gang ;-/