  • 1. Data: 2009-11-16 10:00:05
    Temat: Zepsuty telefon z ogłoszenia w Internecie
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Dzien dobry,

    wczoraj przyszla do mnie paczka z telefonem, kupionym z ogloszenia ze
    strony domowej wlasciciela. Zaplacilem za niego przelewem. W
    ogloszeniu telefon opisany byl jako sprawny, a z tego co widze zostal
    zalany i nie dziala klawiatura. Czy mam mozliwosc odzyskania pieniedzy
    jesli strony juz nie ma i mam tylko nr konta? Czy dac sobie spokoj i
    nie byc naiwny na drugi raz? Zaplacilem 300zl.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-16 10:06:24
    Temat: Re: Zepsuty telefon z ogłoszenia w Internecie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    maxknowledge pisze:
> [...]
    > jesli strony juz nie ma i mam tylko nr konta? Czy dac sobie spokoj i
    > nie byc naiwny na drugi raz? Zaplacilem 300zl.

    Brak strony www nie uniemożliwia złożenia reklamacji.

    --
    Liwiusz