  • 41. Data: 2023-09-19 23:42:26
    Temat: Re: Pieszy cd.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Może w zwolnionym tempie nagranie? Tam są mrugające lampy na
    > tablicach/pachołkach.

    To by wiele zmieniało. Ale pieszy jakoś nie idzie nienaturalnie szybko.
    Zastrzegałem, że opieram się na tym, co mam.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 42. Data: 2023-09-20 01:47:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie będę z ekspertami dyskutował. 162 km/h, to 45 m/s. Samochód w kadrze
    > widać 4 sekundy (9~12), a kadr wg Google obejmuje ~90 metrów. Jadąc 162
    > km/h powinien ten dystans pokonać w 2 sekundy. Intrygujące. :-)

    Zasadniczo nie wiadomo jakiego odcinka dotyczy ta prędkość. Natomiast
    próba wpasowania w zwężenie to było co sam postulowałem. Ale też
    ciekawe, że nie próbował w ogóle hamować.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2023-09-20 07:42:59
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Nie będę z ekspertami dyskutował. 162 km/h, to 45 m/s. Samochód w kadrze
    > widać 4 sekundy (9~12), a kadr wg Google obejmuje ~90 metrów. Jadąc 162
    > km/h powinien ten dystans pokonać w 2 sekundy. Intrygujące. :-)

    Jak weźmiesz pod uwagę że ten przedział 9-12 to może być koniec 9 do
    początek 12 to masz akurat ~2 sekundy. Gdy specjalnie dla Ciebie to
    liczyłem w ud3tff$co4$1$p...@n...chmurka.net uwzględniłem to i mi
    wyszło tam 180 - pamiętasz? Zaprzągłęś wtedy do roboty kąt 5 stopni,
    żeby wyszło 100. Tak. Intrygujące ;)

    PD

  • 44. Data: 2023-09-20 10:47:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2023 o 07:42, PD pisze:

> [...]
    > liczyłem w ud3tff$co4$1$p...@n...chmurka.net uwzględniłem to i mi
    > wyszło tam 180 - pamiętasz? Zaprzągłęś wtedy do roboty kąt 5 stopni,

    OK! Poczekajmy na wyniki tych ekspertyz. 162 km/h dawałoby o tyle
    różnicę, że pieszy nie miałby wpływu na zdarzenie, bowiem 2 sekundy to
    reakcja kierującego i hamulców. Widocznie Bóg czuwał nad tym pieszym.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 45. Data: 2023-09-22 18:39:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Sep 2023 00:39:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > W Polsce wygląda bardzo podobnie, jak zwykłe przesłuchanie. Jedynie co,
    > to musisz udzielić pouczeń, które przysłała strona zagraniczna. Z reguły
    > o odpowiedzialności prawnej za fałszywe zeznania czy prawie do odmowy
    > odpowiedzi na jakieś pytania.

    Polska to Polska, policji wszystko wolno :-)

    A w USA? Na którą policje do spada (bo są lokalne), czy w ogole ma
    prawo wezwac obywatela na przesłuchanie, z powodu wezwania byle
    panstewka?
    Pouczenia tez chyba inne.

    A na koniec ... jak z tych odpowiedzi wynikają dalsze pytania, to co
    sie robi? wzywac tak w nieskonczoność obywatela na przesłuchania nie
    mozna ...

    J.

  • 46. Data: 2023-09-22 23:40:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2023 o 18:39, J.F pisze:
> [...]
    > A na koniec ... jak z tych odpowiedzi wynikają dalsze pytania, to co
    > sie robi? wzywac tak w nieskonczoność obywatela na przesłuchania nie

    W USA przesłuchuje - o ile wiem - sędzia śledczy. To coś, jak u nas
    Prokurator. Ale być może zależy to od stanu. Policja na zlecenie
    polskiej Policji może "rozpytać".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2023-09-24 16:09:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No więc jest stanowisko prokuratury. A zapytał go ktokolwiek, po co
    > zatem w ogóle ustalane są dane pieszego?

    A czy ktokolwiek zapytał po chuj k.o.mediant rozjebał k.o.mendę? Albo po
    chuj udusili na śmierć stachowiaka w kiblu? Albo po kiego chuja robili z
    siebie kretynów jak łazili za kołodziejczakiem tłumacząc że nie łazili a
    następnie zachowując się jakby ich facetka od przyry na wagarach
    nakryła? Po chuj robią z siebie idiotów praktycznie za każdym razem jak
    ich audytor strigeruje? A ty po co opowiadasz bzdury po czym niczym nie
    nauczony że przegrywasz za każdym razem zaczynasz od nowa mając
    nadzieję, że kiedyś ci się uda?

    Policja nie postępuje racjonalnie, przynajmniej nie biorąc pod uwagę
    powszechne znaczenie słowa "racjonalnie", więc przypisując działaniom
    policji i policjantów racjonalne motywy dostajesz zywkle shit zgodnie z
    zasadą SISO.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-09-24 16:19:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja się nie domagam czegokolwiek. Zwróciłem jedynie uwagę, że w mojej
    > ocenie pieszy mógł się przyczynić do tego śmiertelnego wypadku. Od
    > początku podkreślam, że opieram się jedynie na tym dostępnym w mediach
    > filmie. Mogę uważać, że jest winny?

    Nieprawda. Standardowo pisałeś, że widocznie policja wie więcej i skoro
    szuka kolesia po świecie, to przecież nie jako świadka a uważają, że
    jest sprawcą.

    Oczywiście napiszesz, ze nie napisałeś tego co napisałeś. A potem
    kwiatek ci wygrzebie i zacytuje. I tak w koło macieju, bo jak widać nie
    potrafisz z tego żadnych wniosków wyciągnąć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2023-09-24 16:26:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To tzw. dowód "nie wprost". Widzisz wjeżdżający do tunelu samochód, to
    > podejrzewasz, że na drugim końcu wyjedzie.

    W czasie kowidu ciągle widzieliście tunel i uważaliście że z drugiej
    strony wyjdą wyroki skazujące, a to była studnia i wasze wnioski były po
    prostu z dupy wzięte.

    Co to kurwa za pomysł, że skoro policja kogoś szuka to jest winny? Tobie
    się kraje popierdoliły - nie mieszkamy póki co w rosji sowieckiej ani
    koreii północnej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2023-09-24 16:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja nie twierdzę, że pieszy nic nie wie, choć z filmu wynika, ze nawet
    > tam nie patrzył. Pytanie, czy on mógł więcej zobaczyć, niż nagrała
    > kamera. Pożyjemy, zobaczymy.

    Już zobaczyliśmy. Prokuratura nie widzi podstaw do stawiania mu
    jakichkolwiek zarzutów, koleś nie zezna nic wartościowego - pewnie nawet
    go nie wezwą na świadka. Jak będą złośliwi to mu sprawę założą za
    przechodzenie w miejscu niedozwolonym.

    Po raz kolejny uprawiasz klasyczne vicitm (na szczęście nie doszlej)
    blaming. Nic dziwnego że nikt was nie lubi - jak jesteście potrzebni to
    jeszcze staracie się narobić gnoju ofiarom i postronnym ludziom.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!