  • 31. Data: 2023-09-15 20:20:26
    Temat: Re: Pieszy cd.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Sep 2023 20:38:42 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > "Ustalono już termin i uzyskano zgodę na przesłuchanie w/w osoby.

    No ale cholernie mnie ciekawi, jak takie przesłuchanie wygląda
    w przypadku USA.
    Bo w przypadku GB, to sie spodziewam.

    A jak u nas, jakby to z innego kraju prosili?

    J.

  • 32. Data: 2023-09-15 20:29:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Sep 2023 11:39:32 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    [...]
    > Sporość środków jest wybitnie relatywna. Mamy tu zdaje się 4 trupy, to
    > gruba sprawa.

    > Sporość środków ponadto zwykle boli jeśli są to środki pieniężne, a nie
    > pośrednie w postaci czasu funkcjonariusza.

    Owszem, ale policja ma wiele zadań ... i wiele wakatów.
    Ktos, kto szuka tej osoby, nie robi nic innego, a te inne sprawy leżą
    i kwiczą ..

    > Może jestem jakiś ebnięty, ale mi tam nie byłoby obojętne wiedzieć, że
    > mój syn okazał się idiotą, który zabił siebie i 3 inne osoby.

    To wlasnie moze lepiej nie wiedziec ?

    > Nie szkodzi. To nie są MZ żadne spore środki.

    Spore w sensie, ze ktos tam pare roboczodni tego swiadka szukał.
    Moze nawet kilka osób.
    No chyba, ze mieli szczęscie i poszlo wyjątkowo szybko.

    Ktos, kto im to zlecił tez musiał wiedziec, ze to niczym szukanie
    igły w stogu siana.

    Jak pisałem - we Wroclawiu namierzyli tak jednego, ale on bombę
    podłożył. I chyba nawet szczęsliwie dość szybko poszło.

    J.

  • 33. Data: 2023-09-15 23:42:22
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Są jakieś przecieki?

    U mnie nie, a u was?

    PD

  • 34. Data: 2023-09-16 00:39:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 20:20, J.F pisze:
    > No ale cholernie mnie ciekawi, jak takie przesłuchanie wygląda
    > w przypadku USA.
    > Bo w przypadku GB, to sie spodziewam.
    >
    > A jak u nas, jakby to z innego kraju prosili?

    W Polsce wygląda bardzo podobnie, jak zwykłe przesłuchanie. Jedynie co,
    to musisz udzielić pouczeń, które przysłała strona zagraniczna. Z reguły
    o odpowiedzialności prawnej za fałszywe zeznania czy prawie do odmowy
    odpowiedzi na jakieś pytania.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 35. Data: 2023-09-16 00:40:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 23:42, PD pisze:
    > U mnie nie, a u was?
    To skąd wiesz, że się będzie działo?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 36. Data: 2023-09-16 00:45:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Owszem, ale policja ma wiele zadań ... i wiele wakatów.
    > Ktos, kto szuka tej osoby, nie robi nic innego, a te inne sprawy leżą
    > i kwiczą ..

    I się bardzo tym przejmuje chodząc za Babcią Kasią czy pilnując willi
    karakana.

    > To wlasnie moze lepiej nie wiedziec ?

    Myślę, że lepiej wiedzieć (jeśli to nie on) niż musieć wypierać.

    > Spore w sensie, ze ktos tam pare roboczodni tego swiadka szukał.
    > Moze nawet kilka osób.
    > No chyba, ze mieli szczęscie i poszlo wyjątkowo szybko.

    MZ to wcale nie musiało być skomplikowane czy czasochłonne. Kamery są
    wszędzie, gościu pewnie wracał do hotelu. Koniec poszukiwań.

    > Ktos, kto im to zlecił tez musiał wiedziec, ze to niczym szukanie
    > igły w stogu siana.

    W takim mieście to MZ żadnej igły w żadnym stogu. Musiałby być jakiś mega
    pech aby kogoś nie znaleźć. I jeszcze noc, gdzie mały ruch.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2023-09-16 13:59:14
    Od: PD <p...@g...pl>

    > To skąd wiesz, że się będzie działo?

    Wydedukuj sobie ;)

    PD

  • 38. Data: 2023-09-19 14:11:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,302
    05893,zgineli-w-wypadku-w-krakowie-analiza-wykazala-
    ze-kierowca.html

    "Eksperci ustalili, że auto poruszało się z prędkością 162 km/h, a
    rejestratory pojazdu nie odnotowały zapisów próby hamowania. To oznacza,
    że kierowca najprawdopodobniej próbował wjechać w zwężenie pomiędzy
    barierkami na moście Dębnickim, co doprowadziło do poślizgu."

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2023-09-19 14:37:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > że kierowca najprawdopodobniej próbował wjechać w zwężenie pomiędzy
    > barierkami na moście Dębnickim, co doprowadziło do poślizgu."

    Nie będę z ekspertami dyskutował. 162 km/h, to 45 m/s. Samochód w kadrze
    widać 4 sekundy (9~12), a kadr wg Google obejmuje ~90 metrów. Jadąc 162
    km/h powinien ten dystans pokonać w 2 sekundy. Intrygujące. :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 40. Data: 2023-09-19 15:05:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie będę z ekspertami dyskutował. 162 km/h, to 45 m/s. Samochód w kadrze
    > widać 4 sekundy (9~12), a kadr wg Google obejmuje ~90 metrów. Jadąc 162
    > km/h powinien ten dystans pokonać w 2 sekundy. Intrygujące. :-)

    Może w zwolnionym tempie nagranie? Tam są mrugające lampy na
    tablicach/pachołkach.

    Robert