  • 11. Data: 2007-02-12 16:25:19
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co? Grozisz?

    nie skad, tylko bedac wlascicielem psa prawdopodobnie zadzialal bym w
    afekcie gdybym trafil na sk. co sie chce wyzyc na psiaku.

    > Pies dotkliwie pogryzł - jest niebezpieczny. CBDO

    a jak ja podejde do psa zaczne go prowokowac i on mnie w wyniku tego
    pogryzie to tez pies jest winny sytuacji?

    Narazie znamy skutek, ja jestem ciekawy przyczyny,.

    Moze koles ma taka fobie jak Ty i na widok psa wyciaga gaz pieprzowy ?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 12. Data: 2007-02-12 17:02:32
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Podczas wychodzenia z windy pies zaatakował od tyłu tj. rzucił się w
    kierunku głowy i osoba odruchowo obracając się zasłoniła twarz. Bydle wbiło
    swoje zęby w rękę powyżej łokcia, przegryzając płaszcz. Pies wielokrotnie
    wykazywał swoje agresywne zamiary ale tym razem mu się udało.
    Pies jest agresywny ale to raczej wina złej opieki lub braku wyobraźni. Pies
    nie pogryzł mnie osobiście tylko członka mojej rodziny, więc znam temat
    dokładnie.

    p.s. O siebie się nie martwię :-)
    Sprawa na dzień dzisiejszy nabrała obrotu ale musiałem uruchomić wszelkie
    znajomości w kręgu wymiaru sprawiedliwości, bo inaczej już by poszła do
    szuflady.

    Pozdro Sławek

  • 13. Data: 2007-02-12 18:13:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > nie skad, tylko bedac wlascicielem psa prawdopodobnie zadzialal bym w
    > afekcie gdybym trafil na sk. co sie chce wyzyc na psiaku.

    To wtedy dostałbyś w samoobronie kulkę do towarzystwa swojemu ukochanemu
    niebezpiecznemu psu, którego nie potrafiłeś wychować. Dwie pieczenie
    przy jednym ogniu ;->

    > a jak ja podejde do psa zaczne go prowokowac i on mnie w wyniku tego
    > pogryzie to tez pies jest winny sytuacji?

    Jasne, oczywiście - to musiała być prowokacja, bo psy są święte!

    Metoda rozumowania jak za dawnych lat, tylko wtedy zamiast "pies" było
    "aparat partyjny"... choć to w sumie niewielka różnica ;->

    > Narazie znamy skutek, ja jestem ciekawy przyczyny,.
    >
    > Moze koles ma taka fobie jak Ty i na widok psa wyciaga gaz pieprzowy ?

    Na widok agresywnego psa - podkreślam. To naturalne i skuteczne
    rozwiązanie. Nie jeden pies został w ten sposób spacyfikowany i więcej
    nie zaczepiał.

  • 14. Data: 2007-02-12 19:38:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > Na widok agresywnego psa - podkreślam. To naturalne i skuteczne
    > rozwiązanie. Nie jeden pies został w ten sposób spacyfikowany i więcej

    sluchaj debilu, nie wiem jaka byla przyczyna dlatego pytam, sa swiete
    psy i sa niwychowane psy podobnie jak jest z ludzmi, trzeba miec niezle
    najebane by uwazac kazdego duzego psa za agresywnego.

    A z twoich postow wynika ze ty masz taka obsesje

  • 15. Data: 2007-02-12 19:45:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > sluchaj debilu, nie wiem jaka byla przyczyna dlatego pytam, sa swiete
    > psy i sa niwychowane psy podobnie jak jest z ludzmi, trzeba miec niezle
    > najebane by uwazac kazdego duzego psa za agresywnego.

    Zoofilu... Idź się kochać ze swoim psem i zostaw normalnych ludzi w spokoju.

    Jak dla mnie jeśli pies się rzuca na człowieka - ten człowiek ma pełne
    prawo się bronić z zastrzeleniem (jeśli ma możliwość) włącznie.

    A jak jego właściciel (kochanek?) "w afekcie" też się rzuci, jak ty
    chcesz, to też można się przed takim zboczeńcem bronić.

  • 16. Data: 2007-02-12 20:55:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zoofilu... Idź się kochać ze swoim psem i zostaw normalnych ludzi w spokoju.

    zoofilu bo nie mam chorej obsesji i nie chce psikac kazdego psa gazem ?
    Bo sie nie boje psow i tarktuje jak na to zasluguja? moze rozwin nieco
    swa mysl?
    Nie zastanawiales sie dlaczego psy cie nie lubia?

    > Jak dla mnie jeśli pies się rzuca na człowieka - ten człowiek ma pełne
    > prawo się bronić z zastrzeleniem (jeśli ma możliwość) włącznie.

    oczywiscie bronic sie przed bezposrednim atakiem, tylko napisal tu ze
    zamierza 'wymierzyc sprawidliwosc' a nie sie obronic :

    "No to pewnie wielkie G... z całej sprawy. Myslałem, że może jakiś Sąd
    Grodzi
    itp.

    Zainwestuję zatem z pałkę teleskopową, najwyżej skrócę żywot bestii."

    oczywiscie pewien pojeb ktory na sile probuje mnie obrazic nawet tego
    nie dostrzegl i pieprzy cos o obronie.

    > A jak jego właściciel (kochanek?) "w afekcie" też się rzuci, jak ty
    > chcesz, to też można się przed takim zboczeńcem bronić.

    gorzej jak ten afekt zmieci sie w granicach obrony, a przed obrona nie
    mozna sie bronic bo jest to prawne dzialanie.

  • 17. Data: 2007-02-12 21:05:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 11 Feb 2007 12:05:39 -0800, Washko napisał(a):

    > Jeśli pies, który ma właściciela, kogoś pogryzie, to ten właściciel
    > odpowiada za przestępstwo uszkodzenia ciała, którego dopuścił się
    > nieumyślnie przez zaniechanie, polegające na niewłaściwym nadzorze nad
    > psem.

    A co o tym stanowi wg Ciebie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2007-02-12 21:10:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Feb 2007 22:05:55 +0100, scream napisał(a):

    > A co o tym stanowi wg Ciebie?

    OK, zajrzalem na Twoja strone i wszystko jasne. Ciekawa sprawa :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2007-02-12 21:29:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > zoofilu bo nie mam chorej obsesji i nie chce psikac kazdego psa gazem ?

    A gdzie ja napisałem, że każdego psa chcę "psikać gazem", zasrany kłamco?

    > Bo sie nie boje psow i tarktuje jak na to zasluguja?

    No popatrz - to zupełnie jak ja... Pies jest miły i grzeczny - głaszczę
    i daję przysmaki. Pies jest agresywny i powoduje zagrożenie - pacyfikuję
    w dostępny sposób.

    Tylko ty jakoś nie dostrzegasz tej drugiej kategorii psów... Cóż,
    wybiórcze postrzeganie - tak charakterystyczne dla osób obciążonych tzw.
    ślepą miłością.

    > moze rozwin nieco swa mysl?
    > Nie zastanawiales sie dlaczego psy cie nie lubia?

    Przestaniesz wreszcie kłamać i przekręcać moje wypowiedzi, zoofilu?
    [ciach wyciąganie wniosków z kapelusza]

    > gorzej jak ten afekt zmieci sie w granicach obrony, a przed obrona nie
    > mozna sie bronic bo jest to prawne dzialanie.

    Bredzisz. Ale ładne zapętlenie. Zostań politykiem - oni to lubią...

  • 20. Data: 2007-02-12 23:51:50
    Od: "Washko" <w...@w...org>

    On 12 Lut, 22:10, scream <n...@p...pl> wrote:

    > OK, zajrzalem na Twoja strone i wszystko jasne. Ciekawa sprawa :)

    Już widzę jak hordy szalonych anty-psiarzy zawiadamiają prokuraturę o
    każdym wypadku pogryzienia i żądać przykładnego ukarania. A jak pies
    tylko szczekał, to o usiłowaniu ;]

    Pozdrawiam,
    Tomasz Waszczynski
    http://washko.wordpress.com