  • 1. Data: 2007-02-11 09:25:50
    Temat: bykowe
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    witam,
    czy wprowadzenie bykowego jest zgodne z konstytucja?

  • 2. Data: 2007-02-11 10:09:32
    Temat: Re: bykowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > witam,
    > czy wprowadzenie bykowego jest zgodne z konstytucja?

    ono nie jest zgodne nawet ze zdrowym rozsądkiem...

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

  • 3. Data: 2007-02-11 10:23:14
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Budzik wrote:

    > ono nie jest zgodne nawet ze zdrowym rozsądkiem...

    No ale popatrz na matury romana - udalo mu sie je przeforsowac i mimo
    tego, co orzekl trybunal jedno pokolenie maturzystow romanowych biega
    juz po swiecie...

    Dla mnie oczywiste jest, ze nasz (socjalistyczny) obecny rzad skorzysta
    z kazdej mozliwosci zebrania dodatkowych podatkow, jaka mu sie nadarzy.
    Jednoczesnie bedzie to komentowane (populistycznymi haslami), ze to dla
    nas, dla narodu... (a tak na prawde dobre bedzie dla gornikow czy
    rolnikow ktorzy beda mogli dostac kolejne wsparcie/zapomoge/emeryture)

    Tymczasem zdroworozsadkowe stworzenie systemu odliczen od podatkow
    placonych przez rodzicow - na kazde dziecko - zostanie przemilczane...

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 4. Data: 2007-02-11 10:39:38
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci
    > witam,
    > czy wprowadzenie bykowego jest zgodne z konstytucja?

    A co wprowadzili :)?
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2007-02-11 10:59:19
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Maluch napisał:

    > Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci

    > A co wprowadzili :)?

    chca wprowadzac w jakiejs gminie :)
    ale placic maja tylko faceci (a co z kobietami?)

    powinni jeszcze wprowadzic podatek "wyjazdowy": jak ktos chce wyjechac
    do irlandii albo gdziekolwiek za granice - placi jakis ryczalt.

  • 6. Data: 2007-02-11 11:07:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > chca wprowadzac w jakiejs gminie :)
    > ale placic maja tylko faceci (a co z kobietami?)

    Tak, chca go wprowadzic w pewnej gminie - "IV RP" sie ta gmina nazywa....

    > powinni jeszcze wprowadzic podatek "wyjazdowy": jak ktos chce wyjechac do
    > irlandii albo gdziekolwiek za granice - placi jakis ryczalt.

    Jesli wprowadza, to ja bede pierwszym, ktory zaplace

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-02-11 11:18:06
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Jesli wprowadza, to ja bede pierwszym, ktory zaplace

    Może lepiej na tym wyjdziesz. Pewnie, to będziej taniej niż łożenie i
    wychowywanie :)

  • 8. Data: 2007-02-11 11:22:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Może lepiej na tym wyjdziesz. Pewnie, to będziej taniej niż łożenie i
    > wychowywanie :)

    Nie no - dziecko mam (loze - ale z abardzo nei wychowuje :)
    Chodzilo mi o ten wyjazdowy :) - ze jesli go wprowadza, to place i opuszczam
    te gmine na zawsze :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-02-11 11:33:00
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Nie no - dziecko mam (loze - ale z abardzo nei wychowuje :)
    > Chodzilo mi o ten wyjazdowy :) - ze jesli go wprowadza, to place i
    > opuszczam te gmine na zawsze :)

    Można i tak :)
    --
    Maluch

  • 10. Data: 2007-02-11 11:57:14
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik SDD napisał:

    > Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, chca go wprowadzic w pewnej gminie - "IV RP" sie ta gmina nazywa....

    Raczej II PRL ...