  • Date: Mon, 12 Feb 2007 22:29:39 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?

    Sowiecki Agent wrote:

    > zoofilu bo nie mam chorej obsesji i nie chce psikac kazdego psa gazem ?

    A gdzie ja napisałem, że każdego psa chcę "psikać gazem", zasrany kłamco?

    > Bo sie nie boje psow i tarktuje jak na to zasluguja?

    No popatrz - to zupełnie jak ja... Pies jest miły i grzeczny - głaszczę
    i daję przysmaki. Pies jest agresywny i powoduje zagrożenie - pacyfikuję
    w dostępny sposób.

    Tylko ty jakoś nie dostrzegasz tej drugiej kategorii psów... Cóż,
    wybiórcze postrzeganie - tak charakterystyczne dla osób obciążonych tzw.
    ślepą miłością.

    > moze rozwin nieco swa mysl?
    > Nie zastanawiales sie dlaczego psy cie nie lubia?

    Przestaniesz wreszcie kłamać i przekręcać moje wypowiedzi, zoofilu?
    [ciach wyciąganie wniosków z kapelusza]

    > gorzej jak ten afekt zmieci sie w granicach obrony, a przed obrona nie
    > mozna sie bronic bo jest to prawne dzialanie.

    Bredzisz. Ale ładne zapętlenie. Zostań politykiem - oni to lubią...