  • 1. Data: 2007-02-11 09:31:54
    Temat: faktura i nota korygująca
    Od: uzytkownik <b...@o...pl>

    Witam
    Sprzedawca wystawił mi fakturę VAT w której jak sie okazało znalazł się
    błąd. Wypisał więc notę korygującą gdzie została określona treść
    korygowana i właściwa. Czy faktura VAT z taką notą jest ważna i czy
    można tak skorygować dane na fakturze?
    Proszę o pomoc
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-02-11 09:38:08
    Temat: Re: faktura i nota korygująca
    Od: uzytkownik <b...@o...pl>

    uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > błąd. Wypisał więc notę korygującą gdzie została określona treść
    > korygowana i właściwa. Czy faktura VAT z taką notą jest ważna i czy

    dodam że wartość korygowana dotyczny numeru nadwozia pojazdu

  • 3. Data: 2007-02-11 11:44:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Sprzedawca wystawił mi fakturę VAT w której jak sie okazało znalazł się
    > błąd. Wypisał więc notę korygującą

    Note? - przypadkiem to nie nabywca ma wystawic note, a sprzedawca
    fakture-korekte!
    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-02-11 13:37:46
    Od: uzytkownik <b...@o...pl>

    SDD napisał(a):

    > Note? - przypadkiem to nie nabywca ma wystawic note, a sprzedawca
    > fakture-korekte!
    > Pozdrawiam
    > SDD
    sprzedawca akceptuje notę