  • 51. Data: 2007-02-18 10:56:51
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Nie ma tak dobrze, Przemek. Ja nie napisałam niczego takiego, co Ty
    > usiłujesz mi wcisnąć w klawiaturę. Jeśli jest inaczej, to
    > _odszczekam_ - i to jest odpowiedź na Twoje konkretne pytanie.
    > Problem w tym, że Ty nie znajdziesz tego posta. Bo o misce i rękach
    > dziecka pisał kto inny.
    > Czekam więc albo na id posta, w którym pisałam o tym, co wyżej, albo sam
    > odszczekaj.

    dobra odszczekuje :)
    pisała Hanka:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/9500d
    35b75212b68?dmode=source&hl=pl

    Pomylilem pewnie dlatego ze obie jestescie Panny i nie jestescie
    'Trollami' ..

    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)
    Od dziś możesz korzystać z fora tak jak z usenetu !

  • 52. Data: 2007-02-18 11:28:05
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > dobra odszczekuje :)
    > pisała Hanka:

    To ja wiem i bez linków.

    > Pomylilem pewnie dlatego ze obie jestescie Panny

    Matkojedyna, nie mów już nic więcej ;-). Panną to ja byłam naście lat
    temu, zodiakalna Panną nie byłam nigdy, co najwyżej mogę być kobietą, o
    ile to chodzi o wsóołczesny język polski (?).

    Justyna

  • 53. Data: 2007-02-18 16:04:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

> [...]
    > temu, zodiakalna Panną nie byłam nigdy, co najwyżej mogę być kobietą, o
    > ile to chodzi o wsóołczesny język polski (?).

    'skrot myslowy'