  • Date: Mon, 12 Feb 2007 19:13:19 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?

    Sowiecki Agent wrote:

    > nie skad, tylko bedac wlascicielem psa prawdopodobnie zadzialal bym w
    > afekcie gdybym trafil na sk. co sie chce wyzyc na psiaku.

    To wtedy dostałbyś w samoobronie kulkę do towarzystwa swojemu ukochanemu
    niebezpiecznemu psu, którego nie potrafiłeś wychować. Dwie pieczenie
    przy jednym ogniu ;->

    > a jak ja podejde do psa zaczne go prowokowac i on mnie w wyniku tego
    > pogryzie to tez pies jest winny sytuacji?

    Jasne, oczywiście - to musiała być prowokacja, bo psy są święte!

    Metoda rozumowania jak za dawnych lat, tylko wtedy zamiast "pies" było
    "aparat partyjny"... choć to w sumie niewielka różnica ;->

    > Narazie znamy skutek, ja jestem ciekawy przyczyny,.
    >
    > Moze koles ma taka fobie jak Ty i na widok psa wyciaga gaz pieprzowy ?

    Na widok agresywnego psa - podkreślam. To naturalne i skuteczne
    rozwiązanie. Nie jeden pies został w ten sposób spacyfikowany i więcej
    nie zaczepiał.