    From: "Slawek" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Date: Mon, 12 Feb 2007 18:02:32 +0100

    Podczas wychodzenia z windy pies zaatakował od tyłu tj. rzucił się w
    kierunku głowy i osoba odruchowo obracając się zasłoniła twarz. Bydle wbiło
    swoje zęby w rękę powyżej łokcia, przegryzając płaszcz. Pies wielokrotnie
    wykazywał swoje agresywne zamiary ale tym razem mu się udało.
    Pies jest agresywny ale to raczej wina złej opieki lub braku wyobraźni. Pies
    nie pogryzł mnie osobiście tylko członka mojej rodziny, więc znam temat
    dokładnie.

    p.s. O siebie się nie martwię :-)
    Sprawa na dzień dzisiejszy nabrała obrotu ale musiałem uruchomić wszelkie
    znajomości w kręgu wymiaru sprawiedliwości, bo inaczej już by poszła do
    szuflady.

    Pozdro Sławek