  • 91. Data: 2009-03-26 13:50:07
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen"

    > owszem, ale konsekwencja niebadania sie, jest pozniejsze wykrycie choroby,
    > co podnosi koszta

    Eeeeee, erystyka nadal. Śmiało możesz założyć że palenie skraca życie,
    głownie zaś skaraca okres "poprodukcyjny" = oszcędności "twoich" pieniędzy.

    > to tylko pol prawdy

    Wg. twojej wrażliwości społecznej powinno się eliminować raczej osoby
    przewlekle chore na kosztowne choroby, a nie osobników celowo skracających
    sobie życie i wtedy to byłaby cała prawda :(

    pzdr
    olo

  • 92. Data: 2009-03-26 13:52:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Masz takie prawo, to sobie możesz rezygnować.
    > Warunkiem leczenia jest zgłoszenie się na badania.
    > Wybór należy do Ciebie.

    Skoro proponowane badania są obowiązkowe, to gdzie widzisz możliwość
    rezygnacji? Tak samo mozesz zrezygnować z obowiązkowych badań, jak ze
    składki na NFZ.

    > No i masz wybór - rezygnujesz z badań, musisz dopłacić do leczenia.

    Wiesz co, To jest wybor pomiędzy dżumą i cholerą. Zgadzam sie na Twoje
    warunki, ale oddaj mi moja składkę, żebym się mogła (nawet obowiązkowo)
    ubezpieczyc tam, gdzie mi pasuje. Monopol nikomu na dobre nie wychodzi.

    > Chyba z rakiem takich rzeczy nie robią.
    > A przynajmniej rzadziej.

    Tak, to rzeczywiście pocieszajace ;-).

    > Miałem w rodzinie kilka przypadków - obyło się bez dłuższego czekania.

    Ja też. Nawet obecnie jest ktoś, kto na usunięcie zmiany onkologicznej ma
    poczekać od końca lutego, do maja. To dłuższe czekanie, czy nie?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 93. Data: 2009-03-26 13:55:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysiek82 napisał(a):

    > Najgorsze jest to, że masz racje, co za kraj jaki byłby problem żeby
    > wprowadzić całkowity zakaz palenia? żaden. po 1000zł mandatu za
    > przyłapanie na tym procederze i odrazu społeczeństwo byłoby zdrowsze.

    Hmm... Zdrowsze społeczeństwo jest droższe w utrzymaniu. Dla Państwa
    idealny obywatel to taki, który umiera następnego dnia po przejściu
    na emeryturę ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 94. Data: 2009-03-26 13:56:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > to to co wydmuchuje jest co najmniej mniej szkodliwe, żeby nie powiedzieć
    > wcale.

    mniej, z tym sie zgodze, ale nie ze jest wogole nieszkodliwe

  • 95. Data: 2009-03-26 13:56:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    AW napisał(a):

    > I ekstradycja na Białoruś.

    Nie zgadzam się, niech ta forsa, łatwa forsa, zasila nasz biedny budzet
    a nie sąsiadującej z nami dyktatury demokratycznej ;P

    j.

  • 96. Data: 2009-03-26 13:57:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysiek82 napisał(a):

    > Ludzie to nie chodzi o to jak to nazwać, ale co zrobić aby to zmienić?
    > Czy to tak trudno zrozumieć?

    Chciałbyś żebyśmy na Ciebie głosowali? ;P

    j.

  • 97. Data: 2009-03-26 13:59:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Przy okazji warto się zastanowić nad konstytucyjnością takich rozwiązań.
    > Wczoraj coś zaczęli mówić o obowiązkowych mammografiach, na szczęście
    > ktoś zastanowił się także nad tym, czy taki obowiązek nie narusza
    > prywatności.

    Biorąc pod uwagę, że z tych mammografów 3/4 i tak nie działa prawidłowo...

    j.

  • 98. Data: 2009-03-26 14:01:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wiesz co, To jest wybor pomiędzy dżumą i cholerą.

    To prawda.
    Ale tak to już jest w socjalistycznej Europie.

    > Ja też. Nawet obecnie jest ktoś, kto na usunięcie zmiany onkologicznej ma
    > poczekać od końca lutego, do maja. To dłuższe czekanie, czy nie?

    Zależy od zagrożenia.
    Jeśli to może spowodować pogorszenie, to długie.

  • 99. Data: 2009-03-26 14:03:10
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    januszek pisze:

    > Chciałbyś żebyśmy na Ciebie głosowali? ;P
    >
    > j.

    Nie dziękuje wole żyć na uboczu i obserwować rzeczywistość chłodnym okiem.

    --
    krzysiek82

  • 100. Data: 2009-03-26 14:08:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Zależy od zagrożenia.
    > Jeśli to może spowodować pogorszenie, to długie.

    Ano właśnie. Ale jakoś nikomu, poza samym zainteresowanym, to nie
    przeszkadza. Na dodatek jako wolny człowiek, może wybrać skrócenie okresu
    oczekiwania... jak zapłaci.

    --
    pozdrawiam
    Justyna