  • 101. Data: 2009-03-26 14:12:37
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysiek82 napisał(a):

    [...]

    > Nie dziękuje wole żyć na uboczu i obserwować rzeczywistość chłodnym okiem.

    Eeeeeee.... ;P

    j.x

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 102. Data: 2009-03-26 15:02:05
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 26 Mar, 14:37, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Chyba z rakiem takich rzeczy nie robią.
    > A przynajmniej rzadziej.
    > Miałem w rodzinie kilka przypadków - obyło się bez dłuższego czekania.

    Robią robią - ciotce mojej żony powiedzieli "na razie musi Pani
    wystarczyć opieka paliatywna, proszę przyjść za X miesięcy". Niestety
    za X miesięcy już nie było czego leczyć.

    --
    Regards
    Matt

  • 103. Data: 2009-03-26 15:17:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqfk7t$ir8$2@nemesis.news.neostrada.pl krzysiek82
    <k...@0...pl> pisze:

    > Najgorsze jest to, że masz racje, co za kraj jaki byłby problem żeby
    > wprowadzić całkowity zakaz palenia? żaden.
    A ileż to pięknych zakazów można by jeszcze wymyślić...

    --
    Jotte

  • 104. Data: 2009-03-26 15:18:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqfja7$i63$3@nemesis.news.neostrada.pl krzysiek82
    <k...@0...pl> pisze:

    > Typowa odpowiedz polaczka, jak kogoś będą napierdalać koło Ciebie na ulicy
    > to także udasz, że tego nie widzisz? tak?
    Ty zrobisz to samo. Po prostu aby nie być kolejnym napier...ym.

    --
    Jotte

  • 105. Data: 2009-03-26 15:21:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqfi66$83u$2@atlantis.news.neostrada.pl krzysiek82
    <k...@0...pl> pisze:

    > Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku
    > siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież to
    > dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego barana. Co
    > można z tym zrobić?
    Dogoń go i spróbuj zwrócić mu uwagę, jeśli cię nie zignoruje to wysłuchaj
    jak i każe spadać i odjedź zanim będzie gorzej.
    To chyba wszystko.

    --
    Jotte

  • 106. Data: 2009-03-26 15:23:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqfmk8$kpn$3@nemesis.news.neostrada.pl krzysiek82
    <k...@0...pl> pisze:

    > gardzę tym narodem.
    To jest bez znaczenia.
    Jesteś nikim.

    --
    Jotte

  • 107. Data: 2009-03-26 15:28:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqfr4f$m6m$3@news3.onet Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Czy ja wiem, bankructwo już coraz bliżej. Jak pęknie "bańka emerytalna",
    > to do likwidacji starej zapyziałej państwowej służby zdrowia nie będzie
    > wiele brakować.
    Jak jehowita... "żyjemy w dniach ostatnich..."

    --
    Jotte

  • 108. Data: 2009-03-26 15:49:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqfq0f$ki0$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > nie, ale tez zaproszenia nie dostalem ;)
    To co tu wygłaszasz (nie tylko ty, ale gdzieś się muszę wpiąć) jest tak
    nonsensowne, że nawet nie śmieszne.
    Nie badasz się - to płać za leczenie! To badaj się na wszystko, co tam tylko
    mammografia, czy urocze badanie per rectum?
    A gdzie obowiązkowa kolonoskopia raz do roku, koronarografia (niebezpieczny,
    inwazyjny zabieg), urografia, gastroskopia, USB dopochwowe, badania
    psychiatryczne i masa innych?
    I przecież to wszystko za mało! Nie powinno być bezpłatnego leczenia anginy
    jeśli się ubezpieczonemu udowodni, że wyszedł na mróż bez czapki. A niechby
    tak spróbował leczyć ze składek złamaną nogę jeśli szedł po śliskim w
    nieodpowiednim obuwiu antypoślizgowym.
    Czy to dobrze, że w _socjalistycznej_ Europie (to także wykwit jakiegoś
    specyficznego umysłu w tym wątku) nie leczy się przymusowo paranoików?

    --
    Jotte

  • 109. Data: 2009-03-26 17:55:42
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Głupie wypowiedzi lepiej zachowaj dla siebie.

    Ale twojej nie moglby zachować bo była debilna
    Ja nie pale ale nie widze powodu do zakazywania w ogole palenia.
    Jak masz na tyle pusciutka głowe że na wszystko potrzebujesz zakaz to
    powinni włąsnie dowalać
    1000 za tak debilne wypowiedzi jak Twoja bo mnie to bardziej przeszkadza od
    tego ze ktos moze gdzieś zapalić.

  • 110. Data: 2009-03-26 17:58:21
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > Jak tak czytam niektóre wypowiedzi to żałuję, że Adolf nie dokończył swego
    > dzieła wycięcia w pień polskich szumowin:) Może teraz by się żyło zupełnie
    > inaczej. Na pewno lepiej.

    Trafiłeś w sedno
    Nikt by nie musiał czytać Twoich debilnych wypocin