  • 61. Data: 2023-05-03 16:22:38
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 16:13, Shrek pisze:

    > U nas cieć na wejściu przedstawia się jako dyżurny. No dobra - jak już
    > trafili do ciebie to co robisz?

    Zadajesz naprawdę kretyńskie pytania. I "przez skórę" czuję, że nie
    chodzi Ci nawet o odpowiedź.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2023-05-03 16:24:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zadajesz naprawdę kretyńskie pytania.

    A podobno nie ma głupich pytań...

    > I "przez skórę" czuję, że nie
    > chodzi Ci nawet o odpowiedź.

    Chodzi, chodzi - dlatego prędzej się zesrasz niż udzielisz odpowiedzi
    _na_pytanie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2023-05-03 16:24:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 16:14, J.F pisze:
    > Zaraz Robercie - gdyby to z waszej Kasy zniknely pieniadze, to jakie
    > przestepstwo bys wpisal w sledztwo? Bo cos trzeba wpisac,
    > a oszustwo na poczatek nie, kradziez tez nie - chyba ze kasjerce
    > zniknela gotówka z kasetki/szafy/biurka.
    Ale nie znając zawiadomienia o przestępstwie, to równie dobrze można
    wpisać "uszkodzenie mienia". Trzeba wiedzieć, skąd oni wiedzą, że w
    ogóle brakuje. Bo może w ogóle nie brakuje? My tego na podstawie
    materiału prasowego nie ustalimy , a oczekujesz ode mnie jakiś wiążących
    decyzji.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 64. Data: 2023-05-03 16:26:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli nic więcej faktycznie nie wiadomo, to już ich problem. Niech się
    > dowiedzą więcej.

    A to nie policja jest od prowadzenia spraw? Diagnozę w szpitalu też ma
    sobie sam obywatel wystawić?

    > Przede wszystkim skąd wiadomo, że w ogóle brakuje. Tu
    > nie ma co morzyć, nie ma co wszczynać nawet.

    No a prokuratura wszczęła;) Kretyni:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2023-05-03 16:30:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale nie znając zawiadomienia o przestępstwie, to równie dobrze można
    > wpisać "uszkodzenie mienia". Trzeba wiedzieć, skąd oni wiedzą, że w
    > ogóle brakuje.

    No ktoś sprawdził i nie ma...
    > a oczekujesz ode mnie jakiś wiążących
    > decyzji.

    No ale grę logiczną możemy sobie zrobić. Przychodzą do ciebie wkurwieni
    nauczyciele*, że miało być w kasie na pożyczki, jeden chciał wziąć i
    okazało się że nie ma... To co robisz?

    * ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2023-05-03 16:47:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 16:26, Shrek pisze:
    > A to nie policja jest od prowadzenia spraw? Diagnozę w szpitalu też ma
    > sobie sam obywatel wystawić?

    Ubzdurzyłeś coś sobie i na siłę próbujesz wszystkich wokół doi tego
    przekonać. Jak sądzisz, co zrobi izba przyjęć, jak do szpitala zgłosi
    się pacjent twierdzący, że go pobolewa prawa noga? Sądzisz, że wszyscy
    specjaliści rzucą się by ustalić przyczyny, czy wyślą go do lekarza
    pierwszego kontaktu, by zlecił jakieś badania i spróbował ustalić, co
    pacjentowi dolega?

    Podobnie jest z tą Policją. Jak przyjdziesz i powiesz, ze Ci brakuje na
    rachunku 100.000 zł, to nikt nie będzie badał, z jakiego powodu odnosisz
    takie wrażenie.

    > No a prokuratura wszczęła;) Kretyni:P

    Sądzę, że po prostu oni wiedzą więcej, niż my i tyle.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 67. Data: 2023-05-03 16:48:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2023 o 16:30, Shrek pisze:
    > No ale grę logiczną możemy sobie zrobić. Przychodzą do ciebie wkurwieni
    > nauczyciele*, że miało być w kasie na pożyczki, jeden chciał wziąć i
    > okazało się że nie ma... To co robisz?
    Pytam, skąd przekonanie, że powinno być.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 68. Data: 2023-05-03 17:10:35
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Robert Tomasik w

    > Pytam, skąd przekonanie, że powinno być.

    Przeca policjanci zgłosili:
    "Zawiadomienie złożone przez policjantów"

    Nie można wierzyć w to co mówio, piszo, i zgłaszajo...
    Pięknie się dałeś zrobić w to czym od dawna jesteś

    --
    Tomasz

  • 69. Data: 2023-05-03 18:34:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pytam, skąd przekonanie, że powinno być.

    Pewnie stąd że wpłacali a teraz okazało się że nie ma...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2023-05-03 18:38:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ubzdurzyłeś coś sobie i na siłę próbujesz wszystkich wokół doi tego
    > przekonać.

    Co sobie ubzdurałem? Że policja jest właściwym organem do prowadzenia
    postępowań?

> [...]
    > specjaliści rzucą się by ustalić przyczyny, czy wyślą go do lekarza
    > pierwszego kontaktu, by zlecił jakieś badania i spróbował ustalić, co

    Twoje tłumaczenie to raczej że pacjent nie może nogą ruszać a w spitalu
    mówią żeby sobie zrobił rentgena i wrócił, bo bez rendgena to nie wiadomo:P

    > Podobnie jest z tą Policją. Jak przyjdziesz i powiesz, ze Ci brakuje na
    > rachunku 100.000 zł, to nikt nie będzie badał, z jakiego powodu odnosisz
    > takie wrażenie.

    Hm... A jednak... Ale to wyjątkowa sytuacja;)

    > Sądzę, że po prostu oni wiedzą więcej, niż my i tyle.

    Może dlatego że prowadzą sprawę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!